Ik heb een vreemd probleem.
Ik heb een Windows terminal server 2008 geïnstalleerd.
Office etc geïnstalleerd, werkt allemaal prima.
Nu wilde ik Unit4 cliënt installeren.
Ik netjes dit via de installatie modus doen (Change user /install ) vervolgens geïnstalleerd.
Het programma werkt prima onder de administrators.
Maar zodra ik met een "gewone" gebruiker aanmeld, krijg ik zodra ik de applicatie wil starten de melding dat het programma administrator rechten nodig heeft om te starten. Dit wil ik niet!
Heb inmiddels ook de rechten op de installatie map en in het register (als test) op full control voor iedereen gezet. policy update gedaan.
Maar het werkt nog steeds niet!
Iemand enig idee hoe of wat er mis gaat?
Op i'net lopen zoeken, maar geen nutige info gevonden
Overigens, de add and remove programs knop in windows 2k8, waar is deze gebleven?
(ps. ik ben nieuw hier, weet niet 100% zeker of ik het onder het juiste topic post.)
Bijvoorbaat al bedankt voor de reacties
Ik heb een Windows terminal server 2008 geïnstalleerd.
Office etc geïnstalleerd, werkt allemaal prima.
Nu wilde ik Unit4 cliënt installeren.
Ik netjes dit via de installatie modus doen (Change user /install ) vervolgens geïnstalleerd.
Het programma werkt prima onder de administrators.
Maar zodra ik met een "gewone" gebruiker aanmeld, krijg ik zodra ik de applicatie wil starten de melding dat het programma administrator rechten nodig heeft om te starten. Dit wil ik niet!
Heb inmiddels ook de rechten op de installatie map en in het register (als test) op full control voor iedereen gezet. policy update gedaan.
Maar het werkt nog steeds niet!
Iemand enig idee hoe of wat er mis gaat?
Op i'net lopen zoeken, maar geen nutige info gevonden
Overigens, de add and remove programs knop in windows 2k8, waar is deze gebleven?
(ps. ik ben nieuw hier, weet niet 100% zeker of ik het onder het juiste topic post.)
Bijvoorbaat al bedankt voor de reacties