Brongeluid van stereo tulp (2x male) naar mini jack (male)

Pagina: 1
Acties:

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-12-2025

Veritas

concedo nulli

Topicstarter
De vraag die ik nu ga stellen is inderdaad omslachtig, maar op dit moment de enige manier waarop ik kan gamen dus wees daar niet al te kritisch over. :P

Op dit moment heb ik mijn xbox op mijn monitor aangesloten via VGA, deze kabel dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.made-in-china.com/image/2f0j00iMDaSIjWbYunM/XBOX-360-VGA-Cable-2RCA.jpg

Pest is alleen dat ik een klein boxensetje heb zonder tulp in, alleen met mini jack in. Dit terwijl de VGA kabel 2x tulp (male) uit heeft. Nu zoek ik dus eigenlijk een dergelijk adaptertje als dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kleinspul.nl/products_pictures/3-5-m_tulp-m_stereo_goud_4.jpg (alleen dan met 2x female tulp)
of
Afbeeldingslocatie: http://www.new-line.nl/webshop/cat/ac010.jpg

Waarbij het geluid dus uit de 2x tulp via de mini jack in het versterkertje gaat.

Bestaan deze? Ik ken ze alleen voor geluid via mini jack naar tulp (de andere kant dus op zeg maar... daar zijn de adapters op de twee getoonde plaatjes ook voor bedoeld)

ps: ik heb de search gebruikt maar kon niets vinden, sorry als dit al eens voorbij is gekomen

[ Voor 3% gewijzigd door Veritas op 19-02-2009 14:45 ]

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:05
Die onderstaande werkt gewoon.

• Veritas

Veritas

concedo nulli

Topicstarter
Dat dacht ik ook, maar toen ik op het punt stond deze af te rekenen bij een winkel zei de verkoper op de valreep dat het adaptertje alleen voor audio uit geschikt was. :/

Verwijderd

Ill-Skillz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:49:
Dat dacht ik ook, maar toen ik op het punt stond deze af te rekenen bij een winkel zei de verkoper op de valreep dat het adaptertje alleen voor audio uit geschikt was. :/
Verkopers......

De ene kant van het adaptertje is voor audio-uit en de andere kant voor audio-in. En dan mag je zelf bepalen wat "in" en wat "uit" is. Koperverbinding = koperverbinding.

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ill-Skillz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:49:
Maakt geen reet uit. Tulp is tulp. Linksom of Rechtsom. Vooruit of achteruit. Audio doet het gewoon!
Gewoon die 2e kopen en lekker in je boxensetje stoppen.
Alleen: heeft dat boxensetje een minijack INGANG of een minijack PLUG (zodat je 'm in een mp3speler of PC kan steken)?
Het 2e plugje van jou werkt alleen als je een minijack INGANG hebt..

• Veritas

Veritas

concedo nulli

Topicstarter
Yep het is een mini jack ingang op dat setje.

Thx m8s.

Wat is dat voor een n00bverkoper. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Veritas op 19-02-2009 15:00 ]

Pagina: 1