[FCK] javascript-code placeholder

Pagina: 1
Acties:

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb FCK-editor geïmplementeerd in een CMS. Nu komt het wel eens voor dat ik in de editor (bij het maken/bewerken van een pagina) wat javascript wil toevoegen. Hiervoor schakel ik eerst de Code-view in, om zo mijn code te plaatsen. Maar als ik terug schakel naar de Layout-view, dan zie ik niet dat er 'hidden' code aanwezig is. Hiervoor is er kans dat wanneer iemand anders de pagina gaat bewerken de code verloren gaat.
Is er ook een plugin (ik kan in FCK zelf niets vinden) die er voor zorgt dat er een placeholder icoontje komt te staan? Beetje ala Dreamweaver, met zijn gele icoontjes voor javascript, php etc.

You cannot not communicate

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Misschien kan je een <noscript> toevoegen met een image tag erin. Geen idee of die wordt weergegeven, maar dat zou je kunnen automatiseren met een plugin (die je dan wel zelf moet schrijven).

Ik heb wel een WYSIWYG editor gezien die de noscript toonde in de editor, weet alleen niet meer welke dat was, is bijvoorbeeld ook handig voor SWFObject in Wysiwyg, dan kan je de imagetag de grootte van de flash movie geven.

[ Voor 15% gewijzigd door mocean op 19-02-2009 15:49 ]

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• X-trace
de <noscript> wordt niet weergegeven in de layout-view van FCK. Ik ben dan bang dat ik het zelf moet gaan maken, waarbij ik eerst moet uitzoeken hoe dat moet in FCK. Ze hebben een goeie documentatie, maar heb toch liever een bestaande wiel.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

TheDane

1.618

Zijn er geen plugins voor in de community gereleased?
Of staat er in de fck_config.js file niet iets over het invoegen van javascript code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
TheDane schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:28:
Zijn er geen plugins voor in de community gereleased?
Of staat er in de fck_config.js file niet iets over het invoegen van javascript code?
In de community heb ik al gezocht (sourceforge -> beperkt aantal plug-ins), en de config is ook niets te vinden en Google levert mij* niets op.

* misschien iemand anders dus wel.