Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem scrollfunctie muis

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Beste mensen,

Ik zit nu al een paar dagen met een probleem. De scrollfunctie van mijn Muis (Trust-MI 7700R wireless) heeft ineens bedacht om niet meer te scrollen, maar wel de volume regeling van de pc lager/hoger te zetten. Naar vele google pogingen het probleem hier maar geplaatst in de hoop op een snelle oplossing.

Via het configuratiescherm ook al vele zaken geprobeerd, maar niets lijkt te werken.

Alvast heel erg bedankt.

Groeten Jos

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Als je de software van Trust geïnstalleerd hebt daar even kijken? Test de muis ook even op een andere computer zodat je kunt uitsluiten dat het aan de muis ligt, maar dat het aan de software ligt.

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik heb geen software geïnstalleerd, meer plug & play gebeuren.

Ik zal hem inderdaad even in mijn laptop proberen! Thx voor de tip.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

trust levert standaard wat software mee om de middenknop voor meerdere functies te gebruiken, in configuratiescherm eens kijken bij Muis ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zal hem inderdaad even in mijn laptop proberen! Thx voor de tip.
GoT is geen helpdesk. Het is de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je hier een topic opent.
Naar vele google pogingen het probleem hier maar geplaatst in de hoop op een snelle oplossing.
Als je er zelf niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar wees dan volledig en duidelijk. Je meldt hier geen specs (OS, evt drivers), op welke termen je gezocht hebt, wat je wel vond (links!) en hoe je verder bent gaan zoeken als je eerste hits niet een antwoord opleverde.

Deze topicstart is te karig, daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.