Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Meestal is de oorzaak kortsluiting in bijv. je aanhanger aansluiting.
Verwijderd
Knipperlicht voor/achter/zij maakt geen goed contact. Stuk van de ballast weg op het knipperrelais --> sneller knipperen.
Dus kwestie van lampen controleren of deze goed vastgedraaid zitten? Of vervangen?Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:55:
Knipperlicht voor/achter/zij maakt geen goed contact. Stuk van de ballast weg op het knipperrelais --> sneller knipperen.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik heb het bij m'n 306 ook gehad, knipperlicht links voor haperde. Tik op het licht gegeven (gewoon vanaf de buitenkant) en hij deed het weer. Nu al een 1/2 jaar geen last meer gehad. Waarschijnlijk gewoon een gaar / loszittend contactje
Raar... Is zo gek nog niet
Lampen controleren is ook typisch iets om te doen voordat je zo'n topic opent...
Punctuality is the politeness of kings
Ik heb iets soortgelijks op m'n Citroen (is toch praktisch hetzelfde
). Bij mij licht het aan de schakelaar aan het stuur, een beetje extra duwen of even uit/aan en het werkt weer goed..
relais of knipperlicht hendeltje wat niet goed meer functioneert?
2x gezien bij een VW en hiervan functioneerden de lampjes/aansluitingen buiten verder prima.
2x gezien bij een VW en hiervan functioneerden de lampjes/aansluitingen buiten verder prima.
Whoop!
Verwijderd
Waarschijnlijk zit het lampje er niet goed in of zit er een draadje niet helemaal goed waardoor hij z'n kuren heeft.. Is vrij simpel te verhelpen
Bij zo'n zaken denk ik aan een massaprobleem. Gewoon even het massaconbtact schoonmaken van je knipperlichten.
Pagina: 1