Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik het probleem met mijn Acer P630 Navigatie systeem, dat als de accu volledig leeg is geweest, de PNA niet meer wil opstarten.

Normaal krijgt men bij het aansluiten van een spanningsbron (het zei de autolader of net adapter), een Acer logo met daaronder een progressbar. Deze laad dan in stapjes van links naar rechts om vervolgens door te starten naar de navigatie software.

Sinds kort loopt de progress bar de eerste 50% goed, maar daarna skipt ie in een keer naar de 100% en blijft daar staan. Pas na 1/2 uur aan de lader en een harde reset wil hij doorstarten. Dit is natuurlijk bijzonder vervelend als je ergens naartoe op weg wilt, en je moet vervolgens eerst een half uur wachten (of op de gok in de goede richting gaan rijden)

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kon helaas bijna niets over dit type van Acer vinden. Wordt niet veel verkocht in deze regionen.

• Commissaris A
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 14:23
Ik heb op dit moment het zelfde probleem bij mij wil het apperaat helemaal niet meer doorstarten als het balkje vol is ik denk dat ik hem wel weg kan gooien. ben terug geweest naar de winkel waar ik hem heb gekocht bij ITS heel goed geholpen door de medewerkers. heb een mail gehad van acer hoe ik hem weer aan de praat zou moeten krijgen maar niets helpt. als die van u het nog wel doet zou ik hem eens in de week opladen dat de accu niet helemaal leeg raakt dan zou het probleem opgelost zijn.
Groetjes Commissaris A ;)

• Commissaris A
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 14:23
als je het navigatie aparaat alleen met het knopje aan de boven zijde uit en aan zet blijft het staande bij staan maar kost wel stroom dus eens per week even opladen met de thuislader.
heb een boze mail gestuurd naar acer over mijn navigatie die helemaal niet meer wilde doorstarten.
ze deden het eerst af dat er geen garantie meer op zat 2 jaar oud, na de boze mail kon ik hem toch opsturen en is alles kosteloos gemaakt ook het heen en weer zenden.
hij doet het nu weer goed.
compliment voor acer. _/-\o_