Hallo,
Ik ben van plan om mijn pc te vervangen met een laptop. Deze gaat voornamelijk gebruikt worden om op te internetten, en om wat op te gamen.
Ik heb drie laptops gevonden:
De Toshiba Satellite P300-1GI
De Toshiba Satellite A350-12D
En de Toshiba Satellite P300-1C9
€ 968,60 , € 854,50 , en € 848,-
Ik vroeg me af waar het verschil in zit tussen voornamelijk de eerste twee.
Bij de eerste is het beeldscherm groter, en er zit een numpad bij, maar is dit de enige oorzaak van het prijsverschil?
De processor, het geheugen, en de video chip zijn hetzelfde. o.a. De Moederbord Chipset en HDD zijn verschillend, maar merk je de verschillen in performance?
Om de grootte van de HDD doe ik het niet.
Ik vroeg me dus af of deze laptops een beetje een goede prijs hebben, of dat er betere/goedkopere laptops te krijgen zijn. En welke hiervan de beste prijs-kwaliteit verhouding heeft.
Bij voorbaat dank.
Ik ben van plan om mijn pc te vervangen met een laptop. Deze gaat voornamelijk gebruikt worden om op te internetten, en om wat op te gamen.
Ik heb drie laptops gevonden:
De Toshiba Satellite P300-1GI
De Toshiba Satellite A350-12D
En de Toshiba Satellite P300-1C9
€ 968,60 , € 854,50 , en € 848,-
Ik vroeg me af waar het verschil in zit tussen voornamelijk de eerste twee.
Bij de eerste is het beeldscherm groter, en er zit een numpad bij, maar is dit de enige oorzaak van het prijsverschil?
De processor, het geheugen, en de video chip zijn hetzelfde. o.a. De Moederbord Chipset en HDD zijn verschillend, maar merk je de verschillen in performance?
Om de grootte van de HDD doe ik het niet.
Ik vroeg me dus af of deze laptops een beetje een goede prijs hebben, of dat er betere/goedkopere laptops te krijgen zijn. En welke hiervan de beste prijs-kwaliteit verhouding heeft.
Bij voorbaat dank.
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras