MySQL maakt er een hobby van om de tabel waar de stats in gelogd worden omzeep te helpen...
Die nare kaboutertjes toch ook
Professioneel Hyves-weigeraar
De sluiting van de Kroeg scheelt flink wat in de pageviews:
januari: 446.869 gemiddeld per dag
februari: 428.553 gemiddeld per dag tot nu toe
(dit zijn de advertentieviews, in werkelijkheid zijn het er iets meer)
januari: 446.869 gemiddeld per dag
februari: 428.553 gemiddeld per dag tot nu toe
(dit zijn de advertentieviews, in werkelijkheid zijn het er iets meer)
Heeft het strenger optreden er ook niets mee te maken ? Ik zie de laatste weken veel meer slotjes komen.
sinclair (nieuwe btw?) ik denk het wel, veel bezoekers wijken uit naar andere forums...
wat denk je van de nieuws mailinglisten? Ik kijk zelf nu niet meer zo vaak op tweakers, nieuws komt toch wel in mijn mailbox. Misschien iets om daar ook de banners in te plakken?
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Brengt 'ie ze op een idee...Op maandag 26 februari 2001 20:05 schreef MoBi het volgende:
[KNIP]...nieuws komt toch wel in mijn mailbox. Misschien iets om daar ook de banners in te plakken?
Nou vooruit, 't is voor een goed doel
Die mailinglist is mij trouwens niet overzichtelijk genoeg... En met een 56k modem kun je toch beter even op GoT kijken.
Femme: toch leuk om te zien dat programma's ook hobby's hebben. Mijn Windows kijkt bijvoorbeeld graag naar "blauw blauw".
EDIT: even mijn opstandige keyboard tot de orde roepen.
Verwijderd
LOLOp dinsdag 27 februari 2001 02:09 schreef Mecallie het volgende:
Femme: toch leuk om te zien dat programma's ook hobby's hebben. Mijn Windows kijkt bijvoorbeeld graag naar "blauw blauw".![]()
De kans is vrij groot dat we daar inderdaad iets mee gaan doenOp maandag 26 februari 2001 20:05 schreef MoBi het volgende:
Misschien iets om daar ook de banners in te plakken?
MooiOp maandag 26 februari 2001 19:57 schreef Blue-eagle het volgende:
veel bezoekers wijken uit naar andere forums...
Pagina: 1
Dit zag ik vanochtend....