Eigenwijs als ik ben gewoon een nummertje 3, mod uitleg beneden, hier beknopt
GOOGLE GEZOCHT [X]
DIEPER GEZOCHT [X]
OPLOSSING GEVONDEN [ ]
----------------------------------------------------
EN NOG EEN KEER!
(ja ik had op google al gezocht, en nee, dat hielp niet....)
Dvd dus vast in de drive en die komt er niet uit.... eject knop werkt niet evenals starten met de muisknop ingedrukt. dvd drive bromt wel bij starten met muis ingedrukt maar er gebeurt niets....
wat nu?
---------------------------------------------------
UITLEG AAN MODS
deel 1 ging dicht met deze melding:
omdat er stond in het bericht dat ik dan een nieuw topic mocht openen heb ik dat gedaan, omdat het vorige topic dicht ging met dezelfde melding ga ik er vanuit dat
A) ik iets fout doe
mods iets verkeerd zien
A wordt et niet want ik heb gezocht geprobeerd en geprutst maar het lukt niet, dan maar B,
GOOGLE GEZOCHT [X]
DIEPER GEZOCHT [X]
OPLOSSING GEVONDEN [ ]
----------------------------------------------------
EN NOG EEN KEER!
(ja ik had op google al gezocht, en nee, dat hielp niet....)
Dvd dus vast in de drive en die komt er niet uit.... eject knop werkt niet evenals starten met de muisknop ingedrukt. dvd drive bromt wel bij starten met muis ingedrukt maar er gebeurt niets....
wat nu?
---------------------------------------------------
UITLEG AAN MODS
deel 1 ging dicht met deze melding:
In de vorige versie viel te lezen dat ik google al geprobeerd heb EN GEEN VAN DE OPGELEVERDE RESULTATEN EEN OPLOSSING BOODAls je via Google zoekt naar dvd stuck macbook is meer dan genoeg informatie te vinden hoe je een vastzittende DVD weer uit je MacBook krijgt. Probeer dat eerst en mocht je er dan niet uitkomen mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt en wat je hebt geprobeerd en waarom het niet werkt. Dit topic gaat in ieder geval op slot.
omdat er stond in het bericht dat ik dan een nieuw topic mocht openen heb ik dat gedaan, omdat het vorige topic dicht ging met dezelfde melding ga ik er vanuit dat
A) ik iets fout doe
A wordt et niet want ik heb gezocht geprobeerd en geprutst maar het lukt niet, dan maar B,