Toon posts:

dvd vast in macbook - HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Verwijderd

Topicstarter
Eigenwijs als ik ben gewoon een nummertje 3, mod uitleg beneden, hier beknopt

GOOGLE GEZOCHT [X]
DIEPER GEZOCHT [X]
OPLOSSING GEVONDEN [ ]
----------------------------------------------------
EN NOG EEN KEER!

(ja ik had op google al gezocht, en nee, dat hielp niet....)

Dvd dus vast in de drive en die komt er niet uit.... eject knop werkt niet evenals starten met de muisknop ingedrukt. dvd drive bromt wel bij starten met muis ingedrukt maar er gebeurt niets....

wat nu?

---------------------------------------------------
UITLEG AAN MODS

deel 1 ging dicht met deze melding:
Als je via Google zoekt naar dvd stuck macbook is meer dan genoeg informatie te vinden hoe je een vastzittende DVD weer uit je MacBook krijgt. Probeer dat eerst en mocht je er dan niet uitkomen mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt en wat je hebt geprobeerd en waarom het niet werkt. Dit topic gaat in ieder geval op slot.
In de vorige versie viel te lezen dat ik google al geprobeerd heb EN GEEN VAN DE OPGELEVERDE RESULTATEN EEN OPLOSSING BOOD

omdat er stond in het bericht dat ik dan een nieuw topic mocht openen heb ik dat gedaan, omdat het vorige topic dicht ging met dezelfde melding ga ik er vanuit dat

A) ik iets fout doe
B) mods iets verkeerd zien

A wordt et niet want ik heb gezocht geprobeerd en geprutst maar het lukt niet, dan maar B,

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik heb geen macbook maar in mijn pc versies zit er een uitsparing in de dvd lade iets groter dan een speldenknop. Dit is de manual release. Als je dit indrukt met een scherp instrument met de stroom er af dan valt met de zwaartekracht de lade open. kijk even of zo'n macbook dat ook heeft. Voor je met ijzer ergens in prikt waar het niet thuishoort even de stroom er af halen. Accu er dus UIT halen.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Probeer de knop links van de "A" eens?

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

offtopic:
Hier krijg je problemen mee. Hij ging niet voor niets dicht. Wacht nou maar op die Apple service.

See you in another life, brother.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:38
Dit is echt niet de bedoeling. Als je vindt dat je topic onterecht dicht is, dan kun je contact opnemen met een van de moderators, maar niet als een kip zonder kop maar nieuwe topics spammen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.