Faillissement Speedtronic

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Dit topic is bestemd ter bespreking van het faillissement van Speedtronic. Dit naar aanleiding van diverse mails en de geluiden hierover in de Shopreview van Speedtronic.

De crew van Tweakers.net heeft de shop op prijsloos geplaatst. Hierdoor worden niet langer de prijzen van Speedtronic in de Pricewatch weergegeven.

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
De curator is momenteel bezig met de inventarisatie. Zij hopen over 1 a 2 weken met een brief te komen met extra informatie.
Dit kreeg ik als reactie van de secretaresse van de curator, toen ik probeerde een email te sturen naar speedtronic (die overigens terug kwam wegens een overvolle mailbox bij speedtronic). Ze vroegen ook om mijn gegevens toen. Ik neem aan dat alle klanten (in ieder geval die met onafgehandelde orders) de brief ook gaan krijgen, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Even afwachten wat er verder gaat gebeuren, als ik meer hoor zal ik het hier ook posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
De brief is binnen (na 4 ipv 1 of 2 weken), dus iedereen die wel besteld heeft bij speedtronic maar nog niets gehoord raad ik aan om actie te ondernemen. Als je adresgegevens zoekt moet je mij maar een berichtje sturen.