Toon posts:

Nokia 7110 met blauw display + zilver frontje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja ja ja... dat willen we allemaal wel he? Gna gna gna. Ikke dus ook. De telefoon heb ik, ik heb alleen nog niet de kennis om mijn telefoon te tweaken. Ik bedoel, de 3210 schijnt makkelijk te zijn, maar de 7110???

Nu ben ik ook nog opzoek naar een nieuw frontje... Niet zeggen dat die er niet zijn, want daar is vast wel aan te komen hoor.... :) wie denkt met me mee???

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Heel simpel, die zijn er gewoon NIET... En blauwe LEDs inbouwen kan volgens mij ook niet...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 09:11

AcouSE

Swedish Chef

Je moet hem maar ff openschroeven en eens kijken hoeveel ledjes erin zitten, en hoe groot ze zijn. www.comtronics.nl staat een handleiding voor de 3210 of 51xx, die moet je gewoon volgen, alleen dan zelf ff uitvinden hoe het met je 7110 zit... de basis is hetzelfde.

Ik weet niet hoe dat met die spannings-omvormer(zit in de 3210) zit.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 13:05 schreef Martijn het volgende:
Heel simpel, die zijn er gewoon NIET... En blauwe LEDs inbouwen kan volgens mij ook niet...
Zucht, en ik zeg nog: 'zeg niet dat ze er niet zijn...' Ik bedoel, een keyboard met blauwe leds is niet standaard verkrijgbaar... maar wij tweakers Žverzinnen wel weer wat... Blauwe leds is wel mogelijk, heb pagina gevonden met foto (in duitsland). Zit nu niet achter de goede pc, maar als ik terug op mijn werkplek ben, plaats ik wel effe een foto...

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden stage gelopen bij KPN. Heb daar dus regelmatig mensen geholpen die een 7110 met een ander frontje hadden.
Hout-look, zilver, Pokemon.
Ik denk dat je die frontjes gewoon op de Zwarte Markt voor een paar tientjes kunt kopen.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.service4handys.de/frames/index.html

Tada, foto van een 7110 met blauw schermpje!!! HET KAN DUS WEL! Nu de frontjes nog... Het zou toch gewoon echt een patser foon zijn met een metalic frontje en een blauw scherm....

• AcouSE
  • Laatst online: 16-03 09:11

AcouSE

Swedish Chef

Nooit getweifeld dat het niet kon.
Ga je het zelf die leds erin zetten of laten doen?

• En1
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

Afbeeldingslocatie: http://service4handys.de/IMAGES/7110.jpg

Maximum effort - Deadpool

• En1
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

staat wel stoer :)
k vind alleen die cover nie mooi

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 11:18 schreef SaiYa-JiN het volgende:
staat wel stoer :)
k vind alleen die cover nie mooi
Klopt, dat blauw staat niet bij dat groen. Daarom zoek ik dus ook een ander frontje!!!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

ehrm demonteren en zelf spuiten?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1