Toon posts:

IE6 Probleem pagina laadt niet wordt grijs en bij F5 wel...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de pagina http://www.hofvantwente2030.nl/ doet het gewoon in ie6/ie7 en ff, alleen wanneer ik in ie6 naar de pagina bijeenkomsten of algemeen ga zie ik in eerste instantie niets dan een grijs scherm, wanneer ik op f5 druk doet hij het wel... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Nou, de pagina is iig niet correct -> heb je zelf al wat bekeken? dit bijvoorbeeld?

validator...

[ Voor 5% gewijzigd door EnnaN op 18-02-2009 13:57 ]

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk maar daar ligt de fout niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

ow. als je dan direct nog even meldt wat nog meer het probleem niet is dan versnelt dat de boel vast wel wat.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:56:
tuurlijk maar daar ligt de fout niet...
Hoe weet je dat?

Maak je pagina of beter gezegd je test-case eens valid voordat je je vragen hier neerdumpt ;)

Heb je het probleem ook als je direct naar die pagina gaat? Als het scherm grijs is, wat is je source op dat moment. Heb je niet het fenomeen dat je scripts niet zijn geladen en de twee keer (refresh uit cache) heb je die tot je beschikking?

Ik mis wat je allemaal hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom dat geen oplossing voor je is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:16
Ik kan het probleem niet eens reproduceren (met MultipleIEs)... Doet het prima in IE6 en zelfs IE5.5

.

Pagina: 1