Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Harddiskrecorder werkt niet door decoder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al doet vermoeden heb ik sinds enige tijd een probleem met mijn harddiskrecorder (Sony RDR-HX725). Dit apparaat heb ik nu zo'n drie jaar en werkte eigenlijk prima, maar sinds ik digitale televisie van Tele2 ontvang lijk ik geen signaal meer te ontvangen. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar feit is dat het Guide Plus-systeem niet meer werkt, vermoedelijk door de tussenkomst van die decoder (Versatel).

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik neem aan dat er anno 2009 meer mensen zijn die een harddiskrecorder EN digitale televisie hebben en met dezelfde problemen kamp(t)en. Hoor het graag!

Groet, Francois

p.s. Excuses als het topic niet op de juiste plek staat, ik ben nog vrij onbekend op Tweakers...

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:44
Je hd recorder werkt via het analoge signaal ... dat is nu dus weggevallen aangezien je de decoder er tussen geplaatst hebt.

Als je het dus werkend wilt houden met die recorder -> aansluiten op de analoge kabel