Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ongewenste dubbele msn aanmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik loop af en toe tegen een msn aanmelding onder mijn account aan, die niet door mij is toegestaan.
Ik meld mij vervolgens ook aan en zie dat deze aanmelder een vista computernaam heeft.
Ik heb nog nooit mijzelf onder een andere vista pc dan mijn eigen aangemeld( die overigens ook een andere pc naam heeft).
Mijn vraag luidt alsvolgt ben ik gehacked?.. (het gebeurd vaker ook als ik wachtwoorden verander)

Zo ja of andere constatering.. wat te doen??

B.V.D

groet wesley

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:53

EnnaN

Toys in the attic

Wat bedoel je precies?
Welk account is "mijn account" in je eerste zin: je windows account, of je MSN account? Hoe/wat/waar zie je dat deze aanmelder een vista-computernaam heeft? waar zie je dat? in welk programma meld je je aan?

Oftwel: kun je ietsje duidelijk uitleggen wat je doet, en wat je ziet? (ow, en groeten hoeft niet hoor ;) )

sig

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie onlangs bij een kameraad van me dat iemand zich aanmeld op mijn msn account.
Ik heb me vervolgens aangemeld op mijn eigen msn account op mijn kameraad zijn computer.
Dan krijg je een scherm waarin staat wilt u op msn met deze computer aangemeld blijven en de andere msn aan of uit laten. Op dat scherm zie je de computernamen staan. In dit geval was het een vista computernaam.
Ik heb nooit achter een Vista computer gezeten dan mijn eigen.. en die stond ten tijde uit. Dus neem ik aan dat een ander iemand onder een vista pc zichzelf aanmeld op mijn msn account. Het is inmiddels al vaker gebeurd ondanks dat ik het wachtwoord van msn heb veranderd.

Wat kan ik er nu nog aan doen?..

Groeten :P

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Toevallig een MSN polygamy progje geïnstalleerd?

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:53

EnnaN

Toys in the attic

Tjah, als je msn account online is, en je zeker weet dat je dat niet zelf bent, lijkt de logische conclusie dat iemand anders dat is.
Eerste gedachte is toch auto-inloggen, bv op een andere computer. (zoals bij je vriend je ook inlogd, ergens het "automatisch aanmelden" vinkje aan laten staan?

Wachtwoord veranderen helpt niet? als de persoon je secret question of emailadres weet/heeft, dan kan dat misschien gebruik worden om het nieuwe ww te achterhalen. Verander alles eens, kijken of het dan weggaat.

verder, seriously. groeten hoeft niet

sig

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:27

MsG

Forumzwerver

Verander je geheime vraag EN je wachtwoord eens. En wachtwoord even voor de grap heel moeilijk bijv 9291391239219aAAaSDNANSAN ipv "boerderij" bij wijze van :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu alles veranderd.
Op hoop van zegen.
Bedankt voor de informatieve inbreng. :)
Pagina: 1