Video op TV kijken en toch werken, probleem.

Pagina: 1
Acties:

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:12
Systeem: Windows XP, AMD 3200, asusA8n sli moederbord.Met nVidia geforce 6600 grafic kaart van Asus.
Probleem is gekomen na meerdere updates via microsoft.
Waarom:
Na problemen met .net framework 1.1 en steeds maar herhalende updates en vastlopen scherm.
Via helpdesk microsoft .net framework 1.1 gedeinstaleerd en weer geinstaleerd met ander updates, zoals voorgeschreven.
Daarna windows updates erover heen laten lopen, de essentieele en de hardware updates.
De hardware update was voor de grafic kaart dit is nu 6.14.11.7813 van 17-9-2008.

Vroeger kon ik op mijn PC met videolan en windows mediaplayer een video openen.

Dan zette ik hem op Dual Vieuw en "de video" werd op gehele scherm van de tv vertoond. Terwijl ik op de pc het venster geminialiseerd had en kon doorwerken.

NU krijg ik bij Dual Vieuw alleen het bureaublad te zien op het tv scherm.
Kloon werkt wel, maar dat is geen optie, wegens doorwerken op de PC, dan is namelijk ook volledigscherm videoscherm op pc vereist.

Wanneer ik op de PC het player venster verplaats ( muis links vasthouden) kan ik deze aan de zijkant doorschuiven naar de TV en zie daar het verkleind venster, met de windos layout er om heen.
En dan volledig scherm doorschuiven, dit werkt niet omdat mijn TV beneden staat en de pc op kantoor boven, met s video verbonden via de s-video ingang van de TV. En niet kan zien waar mijn muis op op het tv scherm is.

Vroeger was er (meen ik) een knop ( mogelijkheid aanvinken) bij TV instelling dat je Video volledig scherm op tv kon forceren of zoiets. Dan hoefde ik niks te doen, op dual vieuw zetten (laten staan) video werd gelijk op geheel scherm op tv geopend.

Kan deze aanvink mogelijkheid nergens terug vinden. Om video (volledig scherm) op je TV te forceren.

Ondertussen staat er dan ook nieuwere versies van .net framework op 2, 3, 3,5 sp1.
Ook zijn er in de loop van de tijd andere windows essentieel update geinstaleerd.

Nu dat tot deinstallatie framework ben overgegaan en alles opnieuw geinstaleerd en up to date.

Vraag ik met af of deze functie eruit geschreven is, zo niet waar staat deze functie dan?

Of

Vraag ik me af dat deze functie al die tijd in het register vetegenwoordigd was, zelfs al stond .net framework 3 er al op. Maar na deinstalatie deze functie uit het register is verdwenen. Kan dit?

Heb all wat avonden in google lopen zoeken, maar kom er niet achter!!!

Graag jullie mening.

Bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door KLX16 op 18-02-2009 12:30 ]