[Airport Extreme] 54 Mbps probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Ik zat in het verkeerde topic;

Hoi allen,

Probleempje; ik heb een pc met Windows 7 en een D-link N pci-e 2.4 Ghz kaart erin, die krijg ik niet hoger dan 54 Mbps. M'n Macbook pro heeft uiteraard geen problemen en draait prima op 100+ snelheden. Wanneer ik de Airport op N-only zet, geeft Windows plots aan dat het geen toestemming heeft. Nu moet je foutmeldingen onder Windows altijd met een korreltje zout nemen, maar het lijkt er in ieder geval op dat de kaart niet op het N-protocol mag of wilt komen. Iemand die hier iets weet over een actie die ik nog zou kunnen ondernemen, het Googlen op D-link en Airport extreme levert namelijk niets op.

edit: de kaart zou draft 2 moeten ondersteunen.

Bedankt, Vincent

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als een topic niet op de goede plaats staat, kun je beter een topicreport aanmaken, dan een nieuw topic maken in het 'juiste' subforum :) Deze gaat dus op slot en ik verplaats je eerste topic hier naar toe.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.