Alternate - bestelling plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Gonzalioz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-05-2021
Ola,

Ik heb gister een bestelling bij alternate geannuleerd omdat de 2 monitoren daarvan niet meer geleverd konden worden. Inmiddels heb ik een mailtje gekregen dat mijn geld zo spoedig mogelijk wordt terug overgemaakt (+/- 350 euro).

Nu heb ik tot laat in de avond gister naar nieuwe beeldschermen gezocht en wat andere dingetjes en ben er nu al wel uit wat ik wil hebben.

Nu is mijn vraag of jullie zouden wachten tot je het bedrag van de geannuleerde bestelling terug hebt gekregen, voordat je de nieuwe bestelling plaatst? Of komen ze hiervan toch niet in verwarring? Het gaat natuurlijk om best wat euro's.

Ben benieuwd naar jullie mening :).

Alvast hartelijk dank!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mail ze zou ik zeggen, dan vertellen zij wel wat het beste is om te doen in dit geval.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn ervaring met Alternate is dat je ze gewoon even kunt bellen voor dit soort dingen. De medewerkers die je aan de telefoon krijgt kunnen je dan zo vertellen wat het handigst is, eventueel wijzigen ze direct in het systeem je bestelling, of zetten er een aantekening bij zodat e.e.a. duidelijk is.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 21:39
Zou er vanuit gaan dat het wel goed komt. Aan de betalingen hangt voor welke order deze is en in hun ordersysteem zal bij de geannuleerde order staan dat een bedrag gecrediteerd moet worden.

Een nieuwe bestelling plaatsen zal resulteren in een nieuwe order en de betaling zal ook aan deze nieuwe order gekoppeld worden.

Zomaar wat aannames, maar ik denk dat het geen probleem mag geven.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Verwijderd

Ik zou wachten tot je het geld terug hebt van Alternate, want de laatste keer dat ik daar mijn geld terug van zou krijgen duurde dat "maar" ruim een maand.
Als je het geld nodig hebt voor de andere beeldschermen lijkt me dat nogal vervelend.