Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Elektrostress fabels

Pagina: 1
Acties:
  • 820 views

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Deze wilde ik jullie niet onthouden, met name de tips zijn brilliant ;) Bijvoorbeeld "De elektriciteitsmeter 1x per week afstoffen" of "Vervang een wekker met rode digitale cijfers door een wekker met blauwe of groene digitale cijfers" _O-

http://www.elektrostress.org

[ Voor 97% gewijzigd door Millgate op 18-02-2009 11:04 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

Leuk hoor zo'n stuk onopgemaakt te post. Formatteer het even of de link is voldoende ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja wat is de dicussiewaarde?
Dit zijn gewoon audiofiel-achtige (;)) gekken met aluminium hoedjes op.... lekker laten doen, je krijgt ze toch niet aan het verstand gepraat dat ze compleet genept worden.

Verwijderd

Tip: De Egyptische architect en radiësthesist Dr. Ibrahim Karim heeft ontdekt dat ook storende straling rond een apparaat is te voorkomen door, dicht bij de stekker, een knoop te leggen in het elektriciteitssnoer. Op deze knoop blijft de energie enige tijd “hangen”. Geef iedere dag een flinke tik op de knoop om de opgehoopte energie te verwijderen. Heel handig als u ergens logeert en er staat een bedlamp vlakbij uw hoofd!

haha, als je de knoop maar dik genoeg maakt krijg je vanzelf genoeg weerstand dat de hele bende afbrand, weg e-smog.

(edit: gelukig moet je er op tikken, dan voel je wel of het warm aan het worden is |:( )

Ik kan me best voorstellen dat al die straling "iets" doet, maar dit is wel bizar. (zelf nergens last van, maar als je de hoeveelheid straling maar genoeg opvoerd krijg je vast last, hoof in magnetron idee?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 10:59 ]

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sebazzz schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:52:
Leuk hoor zo'n stuk onopgemaakt te post. Formatteer het even of de link is voldoende ;)
Bij deze.. :X

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 12:58
Die dingen die ze daar in hebben staan zijn echt geniaal... het verbaast me dat niet iedereen hun meters afstoft. Vraag me alleen af, zou je wel spullen op je water meter mogen leggen? Straks komt er ook storing op de kraan! :P

Verwijderd

nog een hele erge:

NB. De hier bedoelde storende straling wordt niet met eenvoudige conventionele meetapparatuur aangetoond, echter wel met een radiësthesisch testinstrument. Meer hierover in: “Voorkomen”.

Tip: bent u zelf niet in staat om te controleren of een elektrisch apparaat op de goede manier is aangesloten maar wilt u voorkomen dat zich storende energie ophoopt in en rond dit apparaat, zonder een knoop in het snoer te leggen? Kras dan met een scherp voorwerp een zogenaamde “biovorm” op de stekker. Zie: “Ontstoren”.

dus als je weinig verstand van hebt van electrische apperatuur, DAN moet je met een scherp voorwerp op de stekker krassen. :o Ik zie geen kansen tot fouten hier...100% A-OK! :+

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:29
Volgens mij geeft een wekkerradio met blauw licht meer lichtstress dan rode cijfers.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Biostabiel kopen! :)

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:31

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Geniaal... en ook heel fijn dat er een website statistieken knopje onderaan staat :)

Taru tossing moet een olympische sport worden

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Geniaal dit, je zou denken (hopen) dat het een hoax is...

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 16:51

GG85

.......

In samenspraak met natuurwezens selecteerde Johanna een aantal door Dr. Ibrahim Karim ontdekte biovormen en testte zij ook verschillende andere vormen uit, waaronder de spiraal. Al deze vormen werden in verschillende combinaties uitgeprobeerd en de zo gevonden combinaties bleken inderdaad werkzaam te zijn. Niet alleen in haar eigen huis, maar ook bij anderen.
Lol, natuurwezens...

edit: check dit dan : http://www.detect-protect.com/k/buzz/listen.htm

[ Voor 8% gewijzigd door GG85 op 18-02-2009 12:21 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja, wat is nou het verschil tussen deze mafkezen en de mensen in het zilveren kabels door elfjes topic?Afaik niets hoor ;).

De ene denkt wat te merken over geluid, de andere over stress.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:16

mphilipp

Romanes eunt domus

Boudewijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:21:
Tsja, wat is nou het verschil tussen deze mafkezen en de mensen in het zilveren kabels door elfjes topic?Afaik niets hoor ;).
De audiofielen beroepen zich op (vaak nauwelijks) meetbare verschillen tussen twee materialen. Als ze weten dat een bepaald materiaal in theorie betere geleidende eigenschappen heeft, concluderen zij dus dat het andere materiaal inferieur is en dat ze dus moeten upgraden. Er is dus wel degelijk een theoretische basis. In de praktijk is het naar mijn weten nog nooit aangetoond. Dat moet ook niet, want dan is de discussie niet meer mogelijk.

Wat deze mevrouw met haar site doet, is hele vage en onwetenschappelijk prietpraat uitslaan. Knopen leggen in je electriciteitssnoer zal geen enkele technicus je aanraden. En ertegen tikken om opgehoopte energie 'door te laten lopen'? Waar is dat mens op school geweest? Een klein aantal zaken zijn op echte wetenschap gebasseerd. Straling kan heel slecht zijn voor je lijf, maar of het allemaal in die mate is als die mensen beweren betwijfel ik.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Verwijderd

Shin_Alu schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:41:
Geniaal... en ook heel fijn dat er een website statistieken knopje onderaan staat :)
Vooral ook omdat je kan zien dat iedereen die er op dit moment komt gereferd wordt van gathering.tweakers.net :+

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Leuk, maar dit is geen discussiestof of [EL] waardig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.