Over een paar maanden verloopt het abonnement van mn N95 (Symbian S60 3rd edition), dus ben ik alweer druk in de weer met het uitzoeken van een nieuwe telefoon
.. Iets wat ik altijd heb gemist op mn N95 is een redelijke SDK, waardoor eigenlijk alleen Windows Mobile en Google Android overblijven (iPhone is geen optie, aangezien ik geen OS X draai en ook geen in heb met virtual machines te gaan werken). Ik heb zo hier en daar al wat rondgespeeld met beide SDK's, maar ik kan maar niet kiezen..
Windows Mobile:
- .NET Compact Framework
- C#, mijn fav taal
- Uitgebreide en duidelijke documentatie
- Lijkt over het algemeen op Windows Forms programming(?)
Google Android:
- Opensource
- Meer doen met minder code(?)
- Java: lijkt qua syntax erg op C#, hoewel ik het zelf nog nooit gebruikt heb
- Grote/enthousiaste community
- Momenteel maar één telefoon beschikbaar, en daarvan spreekt me het uiterlijk niet echt aan..
Als ik zo naar deze lijst kijk, komt er voor mij nog geen duidelijke winnaar naar voren, daarom ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen met deze platformen zijn
Windows Mobile:
- .NET Compact Framework
- C#, mijn fav taal
- Uitgebreide en duidelijke documentatie
- Lijkt over het algemeen op Windows Forms programming(?)
Google Android:
- Opensource
- Meer doen met minder code(?)
- Java: lijkt qua syntax erg op C#, hoewel ik het zelf nog nooit gebruikt heb
- Grote/enthousiaste community
- Momenteel maar één telefoon beschikbaar, en daarvan spreekt me het uiterlijk niet echt aan..
Als ik zo naar deze lijst kijk, komt er voor mij nog geen duidelijke winnaar naar voren, daarom ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen met deze platformen zijn
Ehhh wat?