Toon posts:

Stille 1TB+ Harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb net een WD TV mediaplayer aangeschaft (gewedlig ding), maar nu ben ik op zoek naar een harde schijf van minimaal 1TB die niet te duur is (rond de €100/TB) en vooral niet te veel herrie maakt. En eventueel ook nog met een aan/uitknop. Vooral belangrijk is dat ie stil is, ik heb hier een oudere 250 GB WD MyBook aan mijn MacBook hangen en die met ik echt loskoppelen (en dus uitzetten) om niet geirriteerd te raken van het gezoem. Iemand een idee?

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:49
Ik heb een WD MyBook Home 1TB, FW400, USB2, E-SATA, met aan en uit knop waar geen fan in zit. Hij is dus lekker stil. Natuurlijk hoor je soms de HD, maar dit komt niet boven het geluid van je Mac uit.

PSN: Sluuz

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste dutchmike, aller eerst hartelijk welkom op GoT. Graag wil ik je er op wijzen dat bij het registreren van jouw account een paar huisregels behoren. Het is duidelijk dat je de registratie voorwaarden en huisregels niet hebt doorgenomen alvorens je dit topic bent gestart.

Jij vraagt hier namelijk naar iets wat met een beetje eigen initiatief heel makkelijk zelf op te zoeken en bepalen is. Er zijn genoeg topic's of reviews over de verschillende merk en type hardeschijfen. Dit behoeft op deze manier geen eigen topic. Daarom gaat dit topic dan ook dicht.

Graag een beetje eigen initiatief door je eens in de materie te verdiepen. GoT is namelijk geen eerste lijns helpdesk. Wanneer je naar eigen uitzoek werk er nog niet uit komt, dan ben je vrij een topic te openen, maar laat in het topicstart duidelijk naar voren komen wat je reeds zelf hebt gevonden of onderzocht.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.