[xp] geeft ineenkeer support login

Pagina: 1
Acties:

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb nu iets vaags.... Ik heb gister gewoon op mijn eigen computer gewerkt en alles was goed. Gisteravond mijn computer afgesloten en ik wil hem deze ochtend weer aanzetten en ineenkeer is mijn administrator account niet meer bij het inlog scherm aanwezig.

Als enige inlog staat er een support login. Ik heb geen idee wat het wachtwoord hiervan is en ik krijg mijn computer dus niet meer aan de praat.

Ik heb gister naar mijn weten ook geen update gedaan dus ik ben erg benieuwd waarom xp dit heeft gedaan aangezien ik nu mijn eigen computer niet meer in kom. Iemand enig idee?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Druk eens 2x op CTRL+ALT+DEL als je het loginscherm krijgt. Dan krijg je het 'klassieke' login venster en kan je dus manueel je username en password ingeven. Zolang je administrator account nog bestaat zou je zo kunnen inloggen.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

2x CTRL-ALT-DELETE doen, en dan vervolgens met de hand je login + wachtwoord ingeven.

Overigens staat het administrator account er alleen maar op het moment dat je nog geen accounts aangemaakt hebt. Zodra je een account aanmaakt verdwijnt het administrator account uit het snelle inlogscherm van XP.Waarschijnlijk heb je hulp op afstand aangezet, en is toen dit account voor je aangemaakt. Je zal nu een extra account aan moeten maken met administrator rechten, en dan pas kan je dit support account verwijderen. Je zal vanaf nu overigens ook nooit meer het administrator account op het versnelde login scherm terug krijgen. Je moet namelijk minimaal 1 account hebben met administrator rechten, en zodra je die hebt komt administrator dus niet meer voor op de snelle login.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Thnx dat was inderdaad de truc. Via remote desktop kreeg ik een andere login en daarmee kon ik inderdaad inloggen.

2x CTRL-ALT-DELETE kende ik niet dus dat is altijd handig om te weten.

edit:
Ik zie wel dat mijn computer een update heeft gedaan, wellicht dat het daarmee te maken heeft gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door maxtz0r op 18-02-2009 08:52 ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.