Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

digitale timer met alarm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een digitale time met een alarm. Moet per minuut kunnen in/uitschakelen (220v). Ik gebruik een timer voor de catfeeder, die 4x dag brokjes laat vallen. Alarmgeluid is belangrijk om de katten te waarschuwen dat er voedsel aankomt. (Als 1 van de 2 het eten mist, word ik lastig gevallen, naast het feit dat de andere kat te dik wordt.

Weet iemand een goede optie? Kan natuurlijk ook iets zijn wat bij inschakelen van de stroom 1x een geluid afspeelt.

Groeten!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bestel en uitgebreide tijdschakelklok, die zijn per minuut in te stellen (ook per dag afhankelijk) en monteer daar de catfeeder achter en een losse zoemer. Bij conrad kun je daar wel de benodigdheden voor vinden.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Oude laptop, even in Qbasic een timertje maken en via de LPT poort de boel sturen....

Andere simpele optie is een doodgewone digitale horloge, alarm instellen en bij het speakertje het signaal aftappen voor de aansturing van je voederbakken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik weet dat dit volledig offtopic is maar mag ik vragen wat voor een situatie dit betreft?

Dit gezien het feit je meld dat er eigenlijk niemand de katten eten wil/kan geven maar je wel direct wordt lastig gevallen door iets of iemand, tegenstrijdig genoeg wordt een kat misschien te dik...

Sorry voor mijn vraag maar ik vindt het miss een vreemde situatie.. 8)7

Wear Sunscreen!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hij is zelf niet in staat om de katten over de hele dag heen eten te geven (4x per dag), en wil zeker weten dat beide katten op tijd bij de voerbakken zijn (als er eentje te laat is kan het zijn dat de ander alles op heeft). Dit wil hij bereiken door ze klassiek te conditioneren (geluidje betekent dat er gegeten kan worden).

Zelf vind ik 4x per dag brokken erg vreemd. Normaal krijgen katten 1x per dag een bak meen ik.

[ Voor 13% gewijzigd door sebastius op 19-02-2009 11:41 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Beetje afhankelijk van de kat en de discipline van die kat? Ik heb permanent een bak met droge brokken en een bak water staan voor m'n kat, die pakt als ie honger heeft maar vreet daarbij niet het hele bakje leeg. Kat is gewoon normaal van gewicht, niet te mager en niet te dik. Werkt prima :D

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:48:
Beetje afhankelijk van de kat en de discipline van die kat? Ik heb permanent een bak met droge brokken en een bak water staan voor m'n kat, die pakt als ie honger heeft maar vreet daarbij niet het hele bakje leeg. Kat is gewoon normaal van gewicht, niet te mager en niet te dik. Werkt prima :D
Inderdaad.... de katten krijgen dieetvoer, waar ze snel vol van zitten maar ook snel honger van krijgen, en daarbovenop snel dik worden. Het voer moet dus liefst met tussenpozen en afgemeten worden gegeven.

Dank voor de tips.... ik ga eens kijken naar de losse zoemer.
Pagina: 1