Windows Media Center met mkv's probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dprins
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11-2023
Als ik in media center mkv's wil afspelen met meerdere audio sporen en ondertitels dan kan ik geen keuze daarin maken hij pakt automatisch de eerste. Als de eerste ondertitel chinees is is dat niet zo handig
Ik heb op google al wat gezocht naar oplossingen. Ik vond er eentje namelijk het programmatje Media Control, deze krijg ik helaas niet aan de praat.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Welke codec's / versie heb je geinstalleerd?

Voor gebruik van deze plugin is het wel noodzakekelijk dat Ffdshow vanaf een bepaalde build (Revision 2594 volgens de website) is geinstalleerd en dat de Haali Splitter noodzakekelijk is.

Kun je buiten MCE wel je default audio aanpassen?

[ Voor 3% gewijzigd door Henkje.doc op 18-02-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dprins
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11-2023
ik gebruikte altijd coreavc voor video, ac3 filter voor audio en haali media splitter.
Toen ik die media control testte had ik ffdshow draaien, zal ff nakijken welke build het is daar heb ik niet naar gekeken.

Buiten mce kan ik alles gewoon aanpassen.

de build die ik heb is 2676, ik zal die oudere versie eens opzoeken en installeren kijken of die werkt....

[ Voor 17% gewijzigd door dprins op 18-02-2009 21:26 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Versie zou moeten volstaan, al kom ik op het forum van Media Control wel heel veel verschillende versies tegen. Advies vanuit daar is om naar de meest recente te gaan. Reden die dan wordt aangegeven heeft echter niet direct betrekking op Media Control.

Herkend het Media Control Test Program wel FFDshow?

Onder Windows 64-bits lijkt het er namelijk op dat er default naar een verkeerde registry key wordt gekeken.