Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help, ik kan niet meer in m'n Hotmail komen door foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!!
Ik heb sinds kort een foutmelding bij Hotmail via mn gewone PC. (draait op Windows XP NL, 2e editie):

"Windows Live ID
Cookies moeten worden toegestaan
Uw browser is momenteel ingesteld op het blokkeren van cookies. U kunt Windows Live ID pas gebruiken wanneer het gebruik van cookies in uw browser is toegestaan.
Cookies zijn tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer en een teken zijn voor sites en services van Windows Live ID dat u bent aangemeld. Meer informatie over het toestaan van cookies vindt u in de online Help van uw webbrowser."

En ik heb AB-SO-LUUT niets veranderd in mn browser. Hij staat nog steeds op Cookies toestaan. Ik kan helemaal niet meer bij mn Hotmail komen.
Overal kan ik komen, alleen Hotmail niet.
En het heeft NIETS met mn computer en mn instellingen te maken, want ik krijg het ook op andermans computers.

8)7
Wie weet er raad???
Alvast bedankt.

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Menubalk Internet Explorer:

Extra, Internetopties, Privacy
knop Websites
Adres van de website http://www.live.com intikken en klik op Toestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door McWolf82 op 17-02-2009 23:15 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat voor beveiliging draait er op je PC en die van de ander? Misschien een firewall of anti-virus die deze blokkeerd? Niet een ad-blocker oid? Update van een programma gehad dat dit kan veroorzaken? Het gaat namelijk niet 'zomaar' stuk, een gebruiker (jij in dit geval) moet iets doen om het te slopen :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:27
Ik denk toch dat er een probleem bij jou zit. Als er een probleem was bij hotmail zou je vast niet de enige zijn...

Probeer eens:
-een andere browser
-een compleet andere internetverbinding/andere locatie: een ander computer op hetzelfde netwerk zou toevalligerwijze hetzelfde probleem kunnen hebben, of het probleem zou aan het netwerk kunnen liggen. Probeer eens een PC op je werk/school/bibliotheek/whatever
-of iemand anders met z'n hotmail account wel op jouw PC kan inloggen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:16:
En het heeft NIETS met mn computer en mn instellingen te maken, want ik krijg het ook op andermans computers.
Dan heeft het ook niks met Windows Clients van doen :)

In dat geval kun je beter contact opnemen met Microsoft hotmail support, want dan is er iets mis met je account als je dit op meerdere PCs' hebt.

Hier hoort het in ieder geval zeker niet thuis.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.