Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe laptop - nieuwe virusscanner?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als volleerde digibeet heb ik een aantal vragen waarop iemand op dit forum waarschijnlijk een antwoord heeft. Vandaag heb ik mijn nieuwe laptop opgehaald bij een computerspeciaalzaak; ik heb alle gegevens van mijn oude laptop laten overzetten. Behalve helaas mijn Norton-antivirusprogramma want dat kon niet, zo vertelde men bij het ophalen. Nu heb ik bij mijn vorige laptop een cd-rom met Norton gekocht en het abonnement vervolgens elk jaar via het internet verlengd. Een recente, geldige cd-rom heb ik dus niet.

Hoe krijg ik nu Norton op mijn nieuwe laptop geïnstalleerd? En mag je zo'n programma wel op meer dan één eigen computer installeren?

Voor de zekerheid internet ik voorlopig nog maar even via mijn oude laptop........

Alvast hartelijk dank voor nuttige tips.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:24
Volgens mij werkt een norton key maar op 1 pc/laptop tegelijk er tijd. Dat weet ik niet zeker maar als je hem op je laptop installeert met de oude cd en dan gewoon alles update heb je geen recente cd nodig. Maar waarom installeer je niet gewoon een gratis virusscanner zoals AVG of iets dergelijks?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
whiplash1990 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:36:
Volgens mij werkt een norton key maar op 1 pc/laptop tegelijk er tijd. Dat weet ik niet zeker maar als je hem op je laptop installeert met de oude cd en dan gewoon alles update heb je geen recente cd nodig. Maar waarom installeer je niet gewoon een gratis virusscanner zoals AVG of iets dergelijks?
Misschien omdat er al voor betaald is :+, niet iedereen vertrouwen in een AVG heeft. En mensen ook programmeurs en ondernemers willen ondersteunen.

Hoi Miss Digibeta :W

Omdat je betaald heb voor je Norton licentie, kan je ze gewoon bellen en vragen wat je kan doen.
Misschien sturen ze je een cd op of misschien sturen ze je een download link.

Probeer het eens ;)
http://www.symantec.com/nl/nl/norton/support/index.jsp

[ Voor 6% gewijzigd door LuckY op 17-02-2009 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips, Whiplash en Lucky. Inderdaad heb ik voor mijn abonnement betaald :) en daarom is het niet zo'n gek idee om Symantec morgen maar eens te bellen.

Hartelijke groet!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11
Je hebt je oude laptop nog. Daar zal je dan dus wel de versie af moeten halen! Verder kan het een OEM versie zijn. Dat wil zeggen dat de software behoort bij het apparaat. (Je krijgt als het ware korting van de fabrikant van je oude laptop)

Maar goed, symantec zal je wel verder helpen.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.