Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile contract verlengen, direct nieuw toestel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb op de T-Mobile site gezocht maar niets relevants gevonden (en de helpdesk is al gesloten) en evenmin op GoT, dus vandaar deze vraag. Over 3 maanden loopt mijn abonnement bij T-Mobile af, ik kan dus al nu verlengen. Wat ik ook wil en dan wel voor 1 jaar.

Nu is mijn vraag als ik nu verleng, krijg ik dan direct al het nieuwe toestel of pas als de verlenging intreedt (dwz: over 3 maanden). Als die pas over 3 maanden arriveert zie ik er het nut niet van in en kan ik beter dan pas verlengen, aangezien er in 3 maanden weer een boel nieuwe telefoons op de markt zijn, als ik daarentegen nu de T-Mobile G1 al kan krijgen, zou ik wel direct willen verlengen.

Dus: als ik nu verleng, krijg ik dan ook nu bij T-Mobile mijn nieuwe toestel of pas als de daadwerkelijke verlenging (over 3 maanden als huidig abbo afloopt) in gaat?

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:52

Kroontje

...

Die krijg je direct

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 11:16
idd krijg je die meteen (binnen vijf dagen, mits het toestel leverbaar is uiteraard.) Let er wel op dat je nieuwe contract pas in gaat op het moment dat je huidige is afgelopen, en dat je bij aanschaf van een eventueel internettoestel (G1 bv) bij je huidige contract ff een WnW bundel afsluit, om te voorkomen dat je een vervelende rekening krijgt voor internetgebruik.