Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmorgen start windows vista ultimate 64 bit niet meer op.

Ik krijg een blue screen waarin het volgende staat:

win32k.sys
page_fault_in_non_paged_area

Na een aantal keer opstarten en geen succes heb ik systeemherstel geprobeerd, maar geen succes. Toen heb ik geprobeerd om via safe mode in vista te komen, maar dit werkte niet. Ik kreeg totaal geen toegang tot vista iedere keer kwam na het lopende balkje van vista opstarten een blue screen.

Nu heb ik geprobeerd om vista te herstellen met de cd, maar dit was ook geen succes. Het is wel mogelijk om in msdos te komen en ik heb gekeken naar waar het conflicterende bestand staat:

c:\windows\system32\win32k.sys

Weet iemand iets dat ik kan doen. Het probleem is namelijk dat op dit moment alles op mijn laptop staat, aangezien ik van de week mijn externe harddisk ben kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als je de data moet hebben kan je proberen om de data te kopieeren met behulp van een Linux livecd. Misschien moet je even je geheugen testen met memtest, want slecht geheugen kan ook voor blauwe schermen zorgen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je toevallig zonealarm draaien? Ik ben meerdere posts tegengekomen van mensen met dit probleem, wat veroorzaakt werd door Zonealarm. Zoals TheCoolGamer al zegt kun je je data makkelijk restoren met een linux live CD. Ik zou persoonlijk SLAX of Knoppix pakken als je gewoon lekker wilt klikken. Ze kunnen zelfs dvd's branden voor als je nog geen externe schijf hebt. Succes