Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Achterhalen van eigenaar kenteken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.163 views

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
is het mogenlijk om op een bepaalde manier de naam van de eigenaar van een auto te achterhalen als je alleen een kenteken weet.

gaat niet om een ongeluk oid, maar mijn aandacht werd zover getrokken door de bestuurdster dat ik toch wel wil weten wie het is >:)

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:02

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ga je stalken ofzo :?

De Nederbelg !

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 00:08

weebl

YARR!

Waarom denk je dat ze dit niet zouden willen hebben...? ;)

• detonated
haha nee heb vooral geen verkeerde ideën, maar door de manier waarop wij de daaropvolgende kilometers hebben afgelegd was behoorlijk lachwekkend, en ik ben toch wel benieuwd hoe ze heet :)

Verwijderd

Niet mogelijk, tenzij je iemand bij politie / justitie kent die het niet zo nauw neemt met de wetgeving.

• detonated
haha ja dat dacht ik ook al, jammer maar helaas

Verwijderd

Overigens kan hier wel de specificaties van een auto opgevraagd worden, met behulp van het kenteken. Maar daar staat geen informatie over de eigenaar bij.

• detonated
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:36:
Overigens kan hier wel de specificaties van een auto opgevraagd worden, met behulp van het kenteken. Maar daar staat geen informatie over de eigenaar bij.
daar krijg je idd vanalles te weten, maar niet dat beetje informatie waarbij je de eigenares kan achterhalen.

aan de ene kant wel begrijpelijk natuurlijk.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

das precies de reden waarom dit soort dingen voor wanhopen zoals jij niet beschikbaar zijn.........wat denk je zelf? dat die meid daarop zit te wachten; zoveelste looser die er niet op durft af te stappen of de zoveelste die haar ongevraagd lastig valt zonder dat je haar enigzins kent en alleen maar op uiterlik afgaat?

Dat je het al vraagt is kanzlooz, serieus of niet.

T60P Widescreen

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 20:23

Fisico

by Fabian

Niet echt een VV-topic, maar wel eens kansloostopic. de volgende keer knipperen met de lampen, de bestuurster afsnijden etc, maar niet meer een topic openen in VV.

Slotje

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.