Ik heb laatst (2/3 weken geleden) een abonnement afgesloten bij Vodafone, de telefoon en de SIM zouden worden opgestuurd. Na ong. 1 week kwam de SIM bij mij binnen, maar geen telefoon. Na nog een paar dagen gebeld met Vodafone, zij zeiden dat er wat fout gegaan was en de telefoon opnieuw zou worden verstuurd. Na 2 dagen een mailtje ontvangen dat de desbetreffende telefoon niet meer leverbaar was, maar dat we een andere telefoon konden kiezen uit dit rijtje. Om 1 van die telefoons te bestellen moesten we bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar diegene aan de telefoon die verkondigde ineens dat we moesten bijbetalen voor een andere telefoon. (idd, dat abonnement was duurder) Maar in het mailtje werd duidelijk gezegd dat het over een telefoon ging, niet een abonnement.
Wat nu te doen? Toch die telefoon eisen? Toch maar een andere telefoon kiezen? (die ik überhaupt niet eens wil hebben) of gaan dreigen met rechtzaak/consumentenbond oid?
Hoor dit topic hier of in Telecommunicatie?
Wat nu te doen? Toch die telefoon eisen? Toch maar een andere telefoon kiezen? (die ik überhaupt niet eens wil hebben) of gaan dreigen met rechtzaak/consumentenbond oid?
Hoor dit topic hier of in Telecommunicatie?