Thumbnail Trouble @ reviews: Grand Theft Auto IV

Pagina: 1
Acties:

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als ik op de thumbnail linksbovenin klik bij review: Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned - conclusie, dan krijg ik niet zo'n rij met de overige screenshots onderaan de afbeelding.
Als ik op een andere thumbnail klik, dan gaat het wel goed. (Firefox 3.0.6 hier btw) :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Als je dan toch gaat fixen, voeg eens wat hoofdletters toe bij het 'onderwerp' van de thumbnails (wat tussen de thumbnails en de vergroting komt te staan), het staat nu zo raar. :) ("grand theft auto: the lost and damned" versus "Grand Theft Auto: The Lost And Damned"

[ Voor 19% gewijzigd door Glaanie op 17-02-2009 18:14 ]

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ook bij nieuws: Canon presenteert zijn nieuwe Powershot-lijn komt er geen rij met thumbnails als ik op de eerste thumbnail klik (Canon PowerShot SX200 IS en/of Canon PowerShot D10)

Nou hoort die niet gelijk bij de rest van de afbeeldingen, maar het zou mooier zijn als er ook bij deze zo'n rij met thumbnails zou komen. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Glaanieboy schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:13:
Als je dan toch gaat fixen, voeg eens wat hoofdletters toe bij het 'onderwerp' van de thumbnails (wat tussen de thumbnails en de vergroting komt te staan), het staat nu zo raar. :) ("grand theft auto: the lost and damned" versus "Grand Theft Auto: The Lost And Damned"
Dit bleek een technisch bugje dat nu verholpen is en dus niet meer zou moeten voorkomen.

De images in de gallery zijn gerepareerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Wilbert de Vries op 19-02-2009 08:24 ]