Ik kreeg van de week de vraag of het mogelijk is om twee personen te gelijk te laten werken op een pc. Als ik puur naar hardware kijk denk ik dat het wel moet lukken. Het is natuurlijk mogelijk om meerdere muizen aan een computer te hangen en een toetsenbord zal ook wel lukken.
Verder heb ik ooit wel vernomen dat het mogelijk is om met meerdere bureaubladen te werken dus misschien ligt hier de oplossing, maar ik vroeg me af of iemand mij hier meer over kon vertellen?
De hardware:
Windows Vista
intel duo core processor
Simpele videokaart met twee aansluitingen voor beeldscherm
2 gb geheugen
(sorry dat de hardware gegevens niet helemaal volledig zijn, maar ik dacht dat dit de setting was als het nodig is dat er meer info komt dan zal ik het nog wel even navragen)
Ps. Ik weet niet of dit het juiste forum is, mocht dit niet het geval zijn laat het me dan weten dan verbeter ik mezelf! Bedankt.
Verder heb ik ooit wel vernomen dat het mogelijk is om met meerdere bureaubladen te werken dus misschien ligt hier de oplossing, maar ik vroeg me af of iemand mij hier meer over kon vertellen?
De hardware:
Windows Vista
intel duo core processor
Simpele videokaart met twee aansluitingen voor beeldscherm
2 gb geheugen
(sorry dat de hardware gegevens niet helemaal volledig zijn, maar ik dacht dat dit de setting was als het nodig is dat er meer info komt dan zal ik het nog wel even navragen)
Ps. Ik weet niet of dit het juiste forum is, mocht dit niet het geval zijn laat het me dan weten dan verbeter ik mezelf! Bedankt.