Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Is Vodafone aan het pruts0rren met Voicemail?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :+

Ik kreeg zonet de volgende SMS van Vodafone binnen:
quote: Vodafone
Let op! Je VoiceMail staat uit. Beter bereikbaar zijn? Je VoiceMail weer aanzetten is makkelijk: bel gratis 12331. Geen SMS meer ontvangen? Bel 1200.
Op zich vond ik dit al vreemd, aangezien mijn voicemail toch wel degelijk aan staat (met stemboodschap). Ik dus geprobeerd te bellen naar 12331, maar dat nummer is telkens bezet :') . Mijn moeder die ook op Vodafone zit (abbonement itt ik met prepaid) kreeg exact hetzelfde SMSje, alleen dan twee uur eerder. Meer tweakerts die dit vage probleem ondervinden?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Geinig. Mijn voicemail staat namelijk daadwerkelijk uit en ik heb geen sms gezien ;) (Maar ik heb dan ook een keer 1200 gebeld om ze te laten kappen met die onzin..)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:07:
Geinig. Mijn voicemail staat namelijk daadwerkelijk uit en ik heb geen sms gezien ;) (Maar ik heb dan ook een keer 1200 gebeld om ze te laten kappen met die onzin..)
In het verleden heb ik ook al is naar 1200 gebeld en waarschuwingsSMSjes uitgeschakelt. Dan is het sowieso raar dat ik dit bericht krijg :?