"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
zeker @home?
dan is het mail.domein
domein is bijv. assen1.dr.nl.home.com -> mail.assen1.dr.nl.home.com
of je kunt het IP adres gebruiken van de mailserver, moet je op de server PC doen in een dosbox: 'ping mail' en voila
dan is het mail.domein
domein is bijv. assen1.dr.nl.home.com -> mail.assen1.dr.nl.home.com
of je kunt het IP adres gebruiken van de mailserver, moet je op de server PC doen in een dosbox: 'ping mail' en voila
Tnx.. ga het meteen proberen 
edit:
hmmmm... als het niet zo vroeg was had ik dit misschien zelf wel uitgevonden.... mail.home.nl werkt gewoon
hmmmm... als het niet zo vroeg was had ik dit misschien zelf wel uitgevonden.... mail.home.nl werkt gewoon
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
..... sygate is om internet te delen met meerdere pc's.... wat jij ermee moet op 1 computer zou ik niet wetenOp maandag 26 februari 2001 19:00 schreef Hawks het volgende:
heb je dit probleem ook als je sygate maar op 1 comp hebt staan??
(denk het niet he??)
Verwijderd
Nee je hebt gelijk, en ik draai zelf ook een mailserver op 1 pc waar ik nu ook achter zit, als je eens een keertje "een paar" mailtjes snel moet versturenOp woensdag 28 februari 2001 14:32 schreef Hawks het volgende:
Sygate werkt toch ook als firewall??
of lul ik nu uit mijn nek??
Pagina: 1