Sygate Email

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Hoe krijg ik de email op de clients van een sygate server aan de gang????? Op de site van sygate staat dat je dan het volledige adres van de email provider moet intikken.... maar hoe kom ik hieraan??? (nslookup runnen op de server... maar dat is een win98 server en daar werkt dat niet op :()

(bij de server werkt het gewoon met "mail" als pop3 server en "mail" als smtp server)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zeker @home?

dan is het mail.domein

domein is bijv. assen1.dr.nl.home.com -> mail.assen1.dr.nl.home.com

of je kunt het IP adres gebruiken van de mailserver, moet je op de server PC doen in een dosbox: 'ping mail' en voila :)

• Marv
Tnx.. ga het meteen proberen :)

edit:
hmmmm... als het niet zo vroeg was had ik dit misschien zelf wel uitgevonden.... mail.home.nl werkt gewoon :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

heb je dit probleem ook als je sygate maar op 1 comp hebt staan??
(denk het niet he??)

• Marv
Op maandag 26 februari 2001 19:00 schreef Hawks het volgende:
heb je dit probleem ook als je sygate maar op 1 comp hebt staan??
(denk het niet he??)
..... sygate is om internet te delen met meerdere pc's.... wat jij ermee moet op 1 computer zou ik niet weten :?

Verwijderd

Sygate werkt toch ook als firewall??
of lul ik nu uit mijn nek??

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 14:32 schreef Hawks het volgende:
Sygate werkt toch ook als firewall??
of lul ik nu uit mijn nek??
Nee je hebt gelijk, en ik draai zelf ook een mailserver op 1 pc waar ik nu ook achter zit, als je eens een keertje "een paar" mailtjes snel moet versturen >:)
Pagina: 1