Goede Compacte Home Cinema 2.1 met USB, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views

• alsmagalles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07-2021
Ben nu weer terug naar stereo, maar wil eigenlijk wel een 2.1 Home Cinema setje met 1 hoofdunit die ook nog redelijk geluid kan produceren.
Met een USB aansluiting aan de voorzijde om DivX en MP3 af te spelen. Ook moet hij een radio en HDMI aansluiting hebben.(wegens binnenkort aanschaf LCD)
Een slot-in systeem vindt ik er wel mooi uit zien maar is geen must.

Had al 2 op het oog aardige setjes gezien n.l. de Sharp HT-DV40H (235 euro) maar volgens de gebr.aanwijzing leest deze geen DivX via USB (Vreemd!!, iemand hier ervaring mee?) die zou daarom dan afvallen.

De LG J10D (177 euro) ziet er ook leuk uit en voldoet aan de eisen alleen vindt ik geen gebruikerservaringen en de versie met een HDD komt er niet zo best uit.

Wie heeft zelf ervaringen of advies met betrekking tot een leuk setje?

Verwijderd

Waarom geen dvd-speler op je stereo setup aansluiten?

• alsmagalles
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:11:
Waarom geen dvd-speler op je stereo setup aansluiten?
Heb ik al maar zou wel iets compacter willen. Heb nu een NAD T751 Receiver met Pioneer DV-400V en Bose 301 speakers.

Zo'n alles in 1 unit lijkt me wel wat, vooral met slot in vindt ik wel stijlvol en dan 2 kleine speakers met (Actieve) Subwoofer wat ook nog een redelijk geluid (stereo) geeft en aardig dolby surround effect.

Qua geluid zal ik er wel iets op achteruit gaan denk ik.

Wie weet een leuk setje?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:25
Mijn broer zocht laatst een 2.1 set, en is uitgekomen bij de Harman Kardon HS250. Erg stijlvol, speelt Divx af, heeft USB aan de rechterzijkant (wel vooraan), slot-in, radio en HDMI (ik geloof tot en met 1080i). Het geluid wat hij produceert is uitstekend. Nadeel is echter de prijs, die begint bij €799,-

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• alsmagalles
Peenutzz schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:01:
Mijn broer zocht laatst een 2.1 set, en is uitgekomen bij de Harman Kardon HS250. Erg stijlvol, speelt Divx af, heeft USB aan de rechterzijkant (wel vooraan), slot-in, radio en HDMI (ik geloof tot en met 1080i). Het geluid wat hij produceert is uitstekend. Nadeel is echter de prijs, die begint bij €799,-
Ja is leuk maar vindt ik te duur. Deze lijkt me wel wat:

http://nl.lge.com/product...l/hometheater_ht33s.jhtml

Kost 300 euro en is getuned door Mark Levinson die ook voor Harman Kardon produkten heeft getuned qua geluid dan.

Zie onderstaand filmpje:

http://nl.lge.com/ext/ht33s/index.html

Iemand hier ervaring mee? Op kieskeurig staat 1 review en die is goed.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:46

Shunt

Boe

alsmagalles schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:32:
[...]

Ja is leuk maar vindt ik te duur. Deze lijkt me wel wat:

http://nl.lge.com/product...l/hometheater_ht33s.jhtml

Kost 300 euro en is getuned door Mark Levinson die ook voor Harman Kardon produkten heeft getuned qua geluid dan.

Zie onderstaand filmpje:

http://nl.lge.com/ext/ht33s/index.html

Iemand hier ervaring mee? Op kieskeurig staat 1 review en die is goed.
tja nooit gedacht dit te zeggen maar dan ga je toch echt het geluid van die bose speakers missen.
Zo'n LG setje gaat dus never te nooit niet de zelfde weergave geven als 2 fatsoenlijke of in dit geval bose boekenplank speakers.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 16:16
Van een NAD T751 met redelijke boekenplanken (mijns inziens nog steeds minderwaardig aan de receiver, maar ok, voorkeuren kunnen verschillen) naar een alles-in-een set?
NAD Visio met degelijke boekenplanken of iets vergelijkbaars is de enige redelijke optie dan mijns inziens. Alle goedkopere (of van Bose) setjes die ik ken zijn ver minderwaardig.

• alsmagalles
mac1987 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:02:
Van een NAD T751 met redelijke boekenplanken (mijns inziens nog steeds minderwaardig aan de receiver, maar ok, voorkeuren kunnen verschillen) naar een alles-in-een set?
NAD Visio met degelijke boekenplanken of iets vergelijkbaars is de enige redelijke optie dan mijns inziens. Alle goedkopere (of van Bose) setjes die ik ken zijn ver minderwaardig.
De Bose 301 speakers had ik nog. Had hiervoor een Klipsch 5.1 set maar die heb ik verkocht. Heb gekeken naar die NAD Viso maar vindt ik te duur. Wil zo rond de 300 a 400 euro max. uitgeven. Ik begrijp dat ik terug ga in het kwaliteit van het geluid.
Het gaat er mij om welke van de Home Cinema Sets van die prijsklasse redelijk presteren.
Het liefst met 1 hoofdunit, 2 frontspeakers en 1 aktieve subwoofer.

De LG HT33S Home cinema set lijkt te voldoen aan die eisen maar ben benieuwd of iemand het setje kent of een ander in die prijsklasse kan aanbevelen.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:40

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Kijk eens naar dit setje, ik heb hem zelf ook.. van de zomer gekocht voor 325, dus de prijs van 600 snap ik niet helemaal.. Deze set doet alles, upcalen (1080P), leest alles, multimediaport ed... En er komt echt goed geluid uit.. Voor mij was het ook een downgrade, vanm Yamaha en bose, naar dit setje.. nooit spijt gehad..

http://www.kieskeurig.nl/...sonic/sc-ptx5eg-k/198614/

• alsmagalles
Frank1973 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:42:
Kijk eens naar dit setje, ik heb hem zelf ook.. van de zomer gekocht voor 325, dus de prijs van 600 snap ik niet helemaal.. Deze set doet alles, upcalen (1080P), leest alles, multimediaport ed... En er komt echt goed geluid uit.. Voor mij was het ook een downgrade, vanm Yamaha en bose, naar dit setje.. nooit spijt gehad..

http://www.kieskeurig.nl/...sonic/sc-ptx5eg-k/198614/
Ziet er goed uit alleen die prijs inderdaad, waar heb jij hem gekocht?

Is een 3.1 set nog een te raden met een center?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

kom kom.. iets meer eigen input kan geen kwaad denk ik zo :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.