Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bewerken van contacten die op mijn sim kaart opgeslagen zijn (ooit opgeslagen op een andere mobiel), krijg ik een cprog.exe error met het verzoek of ik deze error wil doorsturen naar windows. Het lijkt of dit alleen het geval is bij contacten die op mijn simkaart staan, niet die via outlook zijn opgeslagen.

De error message komt ook naar voren als ik via programma's - contacten - en vervolgens "menu" kies. Alleen schijnbaar wederom niet als ik op een contact sta die is ingevoerd via outlook. Dan kan ik wel op "menu" klikken zonder dat bovengenoemde error message verschijnt.

Soft reset al geprobeerd + uit/aan. Helaas geen resultaat.

Ik heb het toestel (samsung omnia I900) nog niet zo lang (een week) en op zich is er wel mee te leven maar goed, als iemand een idee heeft graag. Overigens ben ik wel een newbie... als jip & janneke taal mogelijk is dan graag. _/-\o_

b.v.d.

Verwijderd

dit heb ik ook sinds ik mijn gisteren in gebruik genomen htc touche hd heb........niemand een idee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kicken met een "ik ook"-melding houden we niet zo van.

Dit topic is gesloten.