[iPod Touch] Apple garantie import

Pagina: 1
Acties:

• dorfke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-07-2025
Hoi,
ben eens aan het uitkijken naar een wat goedkopere Ipod touch versie en voreg mij nu af of een geïmporteerd ipod uit UK hetzelfde is als eentje uit BeneLux? Is het gewoon een kwestie van klavier settings/taal veranderen?

Aansluitend: wanneer gaat de garantie van een ipod in? Vanaf het moment van aankoop (factuurdatum) of bij registratie in itunes? Apple garantie is wereldwijd geldig, correct?

Trouwens, was er geen europese wet die zei dat alle electronische producten mimimum 2 jaar garantie moeten bieden? Waarschijnlijk niet juist of niet van toepassing op Apple?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Garantievragen horen in het Shopping Forum :)

AMD > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-01 17:16
De iPods uit de VS zijn het zelfde (inderdaad kwestie van taal/land veranderen), dus neem aan dat dat voor de UK ook geldt. Volgens mij gaat de wereldwijde garantie via je kassabon, dus dat zou betekenen dat deze ingaat vanaf de aanschafdatum ja. Weet ik echter niet 100% zeker, maar ik heb de kassabon van mijn Touch uit de VS wel goed bewaard. Vraag me ook af waar je dat in iTunes zou kunnen zien?

• dorfke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-07-2025
Wat ik al eens gelezen had, was dat de garantie zou ingaan op het moment van het registeren in itunes, maar weet niet of dit correct is.

Maar is een garantiebon echt nodig, maw kan het ook met het serienummer?