Beste Tweakers,
Ik ben de laatste tijd erg veel bezig met Symantec Backup Exec en ik kom wat kleine puntjes tegen waar ik een oplossing voor zoek maar waar ik zeer weinig eigenlijk over kan vinden.
Wat gebruik ik en wat doe ik:
- SBS Server 2003
- Symantec Backup Exec 12.5 for Windows Servers
- Backup-to-disk
Ik maak een Backup-to-disk naar een externe harddisk waar ik zelf een map gemaakt heb om alle backup files in op te slaan. "T:\Symantec Backup Exec"
In deze map komen de volgende bestanden te staan wanneer er een backup gemaakt word:
- IMG000001
- IMG000002
- VERITAS
In de VERITAS map staat de baackup. Hier slaat Backup Exec zijn backup in op.
Maar nu het probleem;
Symantec backup exec maakt van elke partitie een aparte backup bestand wat heel goed is alleen de benaming is niet goed.
Weet iemand of ik dit kan aanpassen? Zodat ik te zien krijg welk bestand de C:/D:/E: en SQL is.
De backup wil ik ook nog liever in aparte datum mapjes opslaan zodat niet alles in 1 grote map staat met uit eindelijk 50 verschillende .bkf files.
- Backup bestands namen zelf kunnen aanpassen in de backup.
- Backup laten opslaan in een mapje maar elke dag een andere map.
Weet iemand hier misschien iets meer over die mij kan helpen??
Gr, Jack
Ik ben de laatste tijd erg veel bezig met Symantec Backup Exec en ik kom wat kleine puntjes tegen waar ik een oplossing voor zoek maar waar ik zeer weinig eigenlijk over kan vinden.
Wat gebruik ik en wat doe ik:
- SBS Server 2003
- Symantec Backup Exec 12.5 for Windows Servers
- Backup-to-disk
Ik maak een Backup-to-disk naar een externe harddisk waar ik zelf een map gemaakt heb om alle backup files in op te slaan. "T:\Symantec Backup Exec"
In deze map komen de volgende bestanden te staan wanneer er een backup gemaakt word:
- IMG000001
- IMG000002
- VERITAS
In de VERITAS map staat de baackup. Hier slaat Backup Exec zijn backup in op.
Maar nu het probleem;
Symantec backup exec maakt van elke partitie een aparte backup bestand wat heel goed is alleen de benaming is niet goed.
Weet iemand of ik dit kan aanpassen? Zodat ik te zien krijg welk bestand de C:/D:/E: en SQL is.
De backup wil ik ook nog liever in aparte datum mapjes opslaan zodat niet alles in 1 grote map staat met uit eindelijk 50 verschillende .bkf files.
- Backup bestands namen zelf kunnen aanpassen in de backup.
- Backup laten opslaan in een mapje maar elke dag een andere map.
Weet iemand hier misschien iets meer over die mij kan helpen??
Gr, Jack