wat kijn ijn moederbord eigenlijk nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik heb hier in mijn pc een abit bx6 zitten, wat voor processor kan daar (maximaal) eigenlijk nog op?
want ik zit te denken aan softwarematige dvd, volgens mij kan dat met ijn systeem nog iet helemaal:
abit bx6
192 mb (100)
PII233
matrox g400 (geen tv-out)
o ja, en weet iemand ook of dit moederbordal udma 66 ondersteunt, en moet ik dus zo'n 80 aderige kabel halen. En kan ik dan nog steeds gebruik maken van mijn removable hdd rack?

Verwijderd

Sorry, ik had een nogal foute reply (wazige bui, je kent dat wel). Hier is 'ie dan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif :
Ik denk dat je er het beste een celeron 566 met een converter in kan zetten, alleen weet ik dus niet of dat kan. Kijk even op www.abit.com.tw of dat bord met de laatste bios update ook fcpga procs ondersteunt. UDMA 66 zal helaas niet gaan, want op het moederbord zit geen controller. Je kan natuurlijk WEL een abit udma66 controller kopen, maar ik denk niet dat je daar veel mee wint...

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
hmmm, dus geen udma 66, nou ja maakt ook niet zo heel veel uit. maar met celeron 566 zou die het dus moeten doen... weet iemand ook of er voor die matrox kaart een dualhead uitbreiding bestaat (voor tv-out) of moet ik dan gewoon een hele nieuwe kaart halen...

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
pianoman: ja die bestaat, ik heb 'm gezien op de matrox site. ik weet alleen neit meer of er tv-out op zat.. op moet je maar ff zoeken..

hij bestaat dus wel. www.matrox.com