Toon posts:

Cd-rom drive niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn cd-rom drive. Ik had een naar mijn idee groot aantal brandprogramma's op mijn computer staan, daarom heb ik ze allemaal verwijderd, behalve één. Nu is het probleem dat mijn cd-rom drive niet meer gevonden wordt, hij verschijnt niet meer in de explorer.

Als ik bij Apparaatbeheer kijk staat er dat de drivers niet gevonden zijn, als ik Google op internet dan lees ik dat het waarschijnlijk door het verwijderen van de brandprogramma's komt. Ik heb geprobeerd om de stuurprogramma's via Windows bij te werken, maar er werden geen nieuwe gevonden. Ook heb ik tevergeefs deze fix gebruikt.

Wie kan mij helpen?

Cd-rom: TSSTcorp CDDVDW TS-L632N ATA Device

• Lupadi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-02 13:29
al geprobeerde de driver opnieuw te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Nee. Ik zal eens kijken of dat uitkomst brengt.

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-02 16:51
Jumpers goed?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hij heeft alleen software verwijderd. En dus niets aan de hardware veranderd.

Probeer eens de drivers opnieuw te installeren en je brandsoftware.

Money for nothin' and your chicks for free

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DeeJee schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:29:
[...]

Hij heeft alleen software verwijderd. En dus niets aan de hardware veranderd.

Probeer eens de drivers opnieuw te installeren en je brandsoftware.
Dat wil niks zeggen. Bij het verwijderen van Daemnotools gaan ook je andere ATAPI-apparaten om zeep, dus het zou niet de eerste en ws helaas ook niet het laatste programma zijn waarbij zoiets voorkomt ;)

Maar idd, installeer je drivers eens opnieuw. Alternatief kun je het ding even in je BIOS uitschakelen, booten, shutdown, weer aanzetten in BIOS en dan weer booten. Dat zou je ook kunnen proberen met je hele primaire- of secundaire IDE-controller btw, dat wil ook nog wel eens werken :)

Maar heb je je PC al gewoon naar nieuwe apparaten laten zoeken :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor vragen die nergens anders thuishoren. We hebben voor vragen als dit Opslagmedia & I/O Controllers.

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1