Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
nee, dat is raid 1+0, ja moet raid 0 hebben, ff instellen is de Raid-Bios
Wat betreft de aansluitingen, da's inderdaad het beste zoals je ze nu hebt. Maar heb je wel een array gedefinieerd? Onders SiSoft moet je een heel groot verschil merken namelijk. Ik weet 't zo niet uit m'n hoofd, maar volgens mij moet de Promise BIOS 'stripe 2+0' aangeven bij het opstarten als je een 2 disks stripe hebt (heb geen zin om m'n bak te rebooten om dit nu zeker te weten)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb 2 arrays van 20 gig aangemaakt.
Dus geen array van 40 gig
Is dat dan de oorzaak dat ik geen boost heb van de 2 cudda's ?
Ik moet namelijk formatten met een array van 40 gig
Hij ken namelijk ntkrnl niet vinden als ik hem op stripe 2+0 zet
Ben ik nu ook mijn partities kwijt als ik besluit om voor stripe 2+0 te gaan ?
Dus geen array van 40 gig
Is dat dan de oorzaak dat ik geen boost heb van de 2 cudda's ?
Ik moet namelijk formatten met een array van 40 gig
Hij ken namelijk ntkrnl niet vinden als ik hem op stripe 2+0 zet
Ben ik nu ook mijn partities kwijt als ik besluit om voor stripe 2+0 te gaan ?
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ja,
je zal één array van 40G moeten maken, alles zal je van de huidige partities kwijt raken.
Helaas, het gaat niet anders als je RAID wilt draaien met snelheidswinst. ..
je zal één array van 40G moeten maken, alles zal je van de huidige partities kwijt raken.
Helaas, het gaat niet anders als je RAID wilt draaien met snelheidswinst. ..
Met Norton Ghost kan je een backup maken van je partitie(s), dan array maken, en dan met Ghost naar striped-partitie terugzetten. Werkt perfect, je hebt alleen wel tijdelijke opslagruimte nodig voor je Ghost-image (cd-writer of 3e hard disk?)
Thanx dit is nu precies wou ik wou weten 
Okej jammer van de partities dan

FF 20 gig mpeg2 overpompen naar de server dan maar.
Okej jammer van de partities dan
FF 20 gig mpeg2 overpompen naar de server dan maar.
Pagina: 1