Een paar dagen geleden heeft whoami in een crewforum aangegeven dat hij de modpijp aan Maarten wilde geven. Zoals eigenlijk bijna altijd als er iemand opstapt ligt het hebben van te weinig vrije tijd en een ietwat veranderde interesse daaraan ten grondslag, of zoals hij zelf zegt:
whoami leaves some big shoes to fill. Gelukkig hebben we iemand bereid gevonden om die taak over te nemen; sterker nog, als speciaal eerbetoon aan whoami heeft hij zojuist een nickchange ondergaan om dezelfde eerste letter in zijn nick te krijgen. Of was dat toch toeval, Woy?
Woy, success als nieuwe mod PRG/SEA. De eerste paar maanden heb je uiteraard nog corvee, aangezien onze grote ivoren toren wel een grote schoonmaak gebruiken kan.
whoami, het was een plezier met je samen te werken en je aanwezigheid in het Devschuur crewforum zal gemist worden. Ik twijfel er niet aan dat je nog af en toe voorbij komt hobbelen in Programming, dus je helemaal missen hoeven we niet.Ik heb het altijd plezant gevonden om in de interessantste HG van GoT te modden, om gewoon inhoudelijk te reageren, maar de laatste tijd ontbreekt 'de passie' me wel een beetje.
whoami leaves some big shoes to fill. Gelukkig hebben we iemand bereid gevonden om die taak over te nemen; sterker nog, als speciaal eerbetoon aan whoami heeft hij zojuist een nickchange ondergaan om dezelfde eerste letter in zijn nick te krijgen. Of was dat toch toeval, Woy?
Woy, success als nieuwe mod PRG/SEA. De eerste paar maanden heb je uiteraard nog corvee, aangezien onze grote ivoren toren wel een grote schoonmaak gebruiken kan.
edit:
Bedanken/succes wensen kan hier: whoami weg, Woy welkom!
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 17-02-2009 00:58 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.