Ik ben sinds vandaag bezig in applescript een functie te maken die een mov bestand omzet naar flv.
Dit kan handmatig via Quicktime Pro met als plugin adobe flash video encoder.
Echter kom ik in de documentatie van quicktime alle formaten tegen behalve flv. Het lijkt erop dat de flash optie niet via applescript bereikbaar is terwijl hij in het zelfde menu zit als bijvoorbeeld MPEG4.
Weet iemand hoe ik toch me FLV's kan maken (geautomatiseerd hoeft niet perse apple script wel dobe flash video encoder aangezien daar een licentie voor is aangeschaft )
Deze code werkt dus niet omdat FLV niet bestaat wanneer ik hier MPEG4 invul werkt het wel
Dit kan handmatig via Quicktime Pro met als plugin adobe flash video encoder.
Echter kom ik in de documentatie van quicktime alle formaten tegen behalve flv. Het lijkt erop dat de flash optie niet via applescript bereikbaar is terwijl hij in het zelfde menu zit als bijvoorbeeld MPEG4.
Weet iemand hoe ik toch me FLV's kan maken (geautomatiseerd hoeft niet perse apple script wel dobe flash video encoder aangezien daar een licentie voor is aangeschaft )
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| tell application "QuickTime Player"
open "Macintosh HD:test.mov"
if (can export front document as FLV) then
set theTime to duration of front document
with timeout of theTime seconds
export front document to ("Macintosh HD:test.flv") as FLV
end timeout
end if
end tell
quit application "QuickTime Player" |
Deze code werkt dus niet omdat FLV niet bestaat wanneer ik hier MPEG4 invul werkt het wel
LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23