Modem+gigabit router+wireless?

Pagina: 1
Acties:

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik wil mijn huidige set-up van knake modem+wireless knake router veranderen door een goede all in 1 modem. De router is namelijk stervende en daar help ik hem graag een handje bij.

Ik wil dus een modem waar het volgende in zit.

- Adsl modem.

- Gigabit router.

- Wireless. Het liefst ook 802.11 N.

Ik heb zelf natuurlijk al gezocht in winkels en op sites maar ik kom steeds alleen op de Belkin N1 Vision. Alleen schijnt die nog al onstabiel te zijn. Gooit steeds mensen uit draadloos en heeft last van buggy firmware. Dus die hoef ik niet zo :+

Zijn er nog andere modems met deze specs?

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
bump

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet gek dat niemand een antwoord voor je heeft als je een topic in het verkeerde subforum post :o

In het beleid van Overige Hardware staat duidelijk dat vragen over netwerkhardware gewoon in Netwerken moet...

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Draytek ;) maar dan ben je ook een stuk uit je portefeuille kwijt. (en ik neem aan dat ze een site hebben met genoeg info)

Get Airflow, save the world.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als ik de pricewatch een op nasla, kom ik tot de volgnde lijst:
KLikt u maar :)

Daar staan naast de Belkin N1 Vision ook nog 5 mogelijkheden waarvan de Draytec inderdaad de duurste is ;)

Ik zou zeggen: Daar kan je zo'n beetje uit kiezen. Wil je meer mogelijkhden, dan zal je of moeten kiezen tussen een losse modem+router en los WAP, of een los modem, en een router+WiFi

Je kan zelf waarschijnlijk wel wat revies vinden over de mogelijkheden, dus suc6. Mocht je na het lezen van de revies nog met wat vragen zitten, dan kan je die hier natuurlijk prima kwijt :)

Normaliter zou ik het topic nu gesloten hebben, maar om je ee plezier te doen zal ik het open laten..

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49

rally

Deyterra Consultancy

Draytek is inderdaad duur, maar wel verschrikkelijk stabiel en heel veel mogelijkheden.

Ik maak al enkele jaren gebruik van Draytek en heb nu ongeveer een jaar de 2820n.
Heel stabiel, extreem goede performance, maar ja... het kost ook wat ;)

http://www.deyterra.com

Pagina: 1