Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hotmail bijlagen downloaden gaat niet?

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
op de pc van een kennis is het sinds een tijdje niet meer mogelijk om bijlagen van hotmail (windows live) te downloaden, je klikt een download aan, je kiest voor opslaan of openen en dan blijft hij hangen op het download venstertje.

geprobeerd:
IE geupdate
Firefox geprobeerd
verschillende bijlagen
verschillende email adressen
firewall uit
virusscanner uit
phising filter uit

op een andere pc (die er naast staat) werkt alles wel gewoon ik zie verder ook geen verschillen qua instellingen.

iemand nog een idee? 8)7

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:12
is het alleen bij downloaden van bijlages bij hotmail of ook als je iets anders ergens anders download?

How are you doing?

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Als ik het goed begrijp begint de download dus in het geheel niet...? Probeer nog eens een andere browser... er zijn zat mogelijkheden:
- Chrome
- Opera
- Safari

Misschien een keer een programma als Ccleaner draaien, virusscanner draaien. Is de pc up to date met alle windows updates?

2JZ TT6 :D

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
gewone downloads doen het wel dus alleen in hotmail!
lijkt me sterk dat 2 browsers het niet doen en de 3e wel.. maar goed zal het proberen, adawre draait nu vind niet echt iets spannends, virusscanner enzo is up2date dus ik snap er geen bal van :|

in de servers van hotmail ook gewoon pingen dus kan ze wel bereiken, heb net ook ontdekt als ik een mailtje vanaf deze pc naar mezelf stuur dat ik de bijlage WEL kan downloaden... helemaal vreemd

[ Voor 28% gewijzigd door Reloader op 16-02-2009 20:44 ]