Ik zit met het volgende probleem. Sinds een week of 2 zakt mijn internetverbinding na een minuut of 10 downloaden of ander gebruik van 800 kb naar 100 kb. Dit ligt aan de computer want op de andere computers blijft de snelheid wel hoog.
Op mijn computer staat vista home premium 64 bit en er zit een wmp54g in.
Nou heb ik het volgende al geprobeerd de drivers van de wmp54g opnieuw installeren en alle routers resetten, nieuwe firmware erop. Dit mocht niet baten. Ook op internet heb ik rondgezocht alleen nergens een goede oplossing gevonden. Ik vraag me of iemand hier een oplossing weet anders moet windows maar is opnieuw installeren, dat zou alleen jammer zijn omdat alles nu net goed staat.
Op mijn computer staat vista home premium 64 bit en er zit een wmp54g in.
Nou heb ik het volgende al geprobeerd de drivers van de wmp54g opnieuw installeren en alle routers resetten, nieuwe firmware erop. Dit mocht niet baten. Ook op internet heb ik rondgezocht alleen nergens een goede oplossing gevonden. Ik vraag me of iemand hier een oplossing weet anders moet windows maar is opnieuw installeren, dat zou alleen jammer zijn omdat alles nu net goed staat.