Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is een groot bedrag op te nemen van je VISA-card?
Dit wilde ik binnen doen bij een bank.

Meestal kun je via een automaat buiten max 1250,- per dag opnemen.
Weet iemand of dat meer kan, binnen bij een bank?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
freddyathlon schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:35:

Als je op voorhand bestelt, is het zeker geen probleem. Maar waarom met je Visa kaart en niet met je Bankkaart? Afhalingen van Cash geld, met je Visa card, kost je meestal geld.

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Pinnen met een Creditcard kost iets van € 4,50

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Je kunt je complete bestedingsruimte wel opnemen denk ik zo, maar wat zei de klantenservice van de creditcardmaatschappij?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Da's volgens mij nog afhankelijk van welke VISA kaart. Maar doorgaans betaal je als je nog niet door je limiet bent 1% van het bedrag en anders 4%.

Zie het zo snel niet bij VISA zelf staan, maar op http://www.creditcardvergelijking.nl/visa/the-world-card/ staat bovenstaande.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb dit een half jaar geleden ofzo ook eens nagevraagd. Voor zover ik weet zit het als volgt:Als je geld opneemt met een VISA, betaal je daar idd voor. Het bedrag van 4,50 EUR dat genoemt wordt staat mij inderdaad ook bij.
Verder kun je idd tot je bestedingslimiet opnemen (bij de meesten is dat iets van 1500 euro). Meer dan je bestedingslimiet kan ook; je moet dan geld storeten van je bank op je VISA-rekening en daar kun je dan ook mee / van opnemen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 13:42
freddyathlon schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:35:

Ik weet niet wat je precies wilt doen, maar geld opnemen met je creditkaart=credit=lening (in princiepe tenminste). Als je een groot bedrag op wilt nemen, en je hebt het geld gewoon op je rekening staat, dan kan je het beste gewoon even binnenlopen bij je bank. Met je legitimatie bewijs kan je daar gewoon geld opnemen zonder limiet (en zonder pas ;) ).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

De laatste keer dat ik met mijn VISA-kaart € 1000,- uit de muur heb getrokken, heeft me dat € 40,- extra gekost. Let er dus op dat je mogelijk onevenredige kosten kunt hebben aan zo'n opname.

Maar als je wilt weten tot hoeveel je kunt ophalen bij een bank, bel dan je eigen bank eens of de organisatie waarvan je de VISA-kaart hebt.

offtopic:
=>WI
Pagina: 1