Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inkomende Mail OK/ Uitgaande NOT

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:59
Tweakers,

Ik heb sinds een jaar een @home account. Ik woonde op dat moment nog in Brabant. Nu woon ik in Bodegraven, maar kan ik geen mail meer versturen. Inkomende mail is geen probleem. Uitgaand wel. Hoe los ik dit op? Ik heb een Imac overigens..

Bedankt!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere provider? Juiste uitgaande smtp ingesteld met eventueel user/wachtwoord?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 03:36
Wat dacht je van vragen aan de @home helpdesk? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:59
Ow jah.. Sorry..
Vergeten te vermelden.. Hier heb ik nu een Casema.. Wat weer is overgenomen door Ziggo..

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Heb je het antwoord wel gelezen? Je hebt de uitgaande mailserver niet veranderd waarschijnlijk. Je mag niet meer je mail versturen via de mailserver(s) van @home, alleen via die van Ziggo. Deze vraag had je ook aan de helpdesk kunnen stellen van je ISP.

Ik sluit deze, is een vrij basic vraag die met wat inzet of je ISP bellen op te lossen was. Je begint ook met een aanhef en aftiteling, het is een forum geen mailtje.

[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 16-02-2009 19:04 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.