• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Via mijn zusje kreeg ik een persbericht doorgespeeld van de lancering van het blad Eoszine. Zelf ben ik EOS-fan en er lopen hier genoeg andere fotografen rond die dat ook zijn :-)
quote: persbericht
EOSzine is elke maand actueel, informatief en inspirerend. Leer uw EOS-camera beter kennen, maak er mooiere foto's mee en laat ze aan de wereld zien. Naast productnieuws, camera-techniek en fotografieworkshops presenteert EOSzine ook het werk van BN-ers, beroepsfotografen en lezers met leuke interviews en adembenemende portfolio's.
Hier kun je het eerste nummer doorbladeren.

==
hoi

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 16:35
Op zich leuk, zo'n Canon EOS-blaadje. Iedereen snapt natuurlijk dat Canon hierbij een dikke vinger in de pap heeft.

Maar waarom ze er een 'review' van de 1000D in geplaatst hebben is mij een raadsel. Dat gaat echt nergens over... Nou ja, niet zozeer de review, maar meer het feit dat ze het zo durven noemen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dreamscape op 16-02-2009 17:16 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

dreamscape schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:14:
Op zich leuk, zo'n Canon EOS-blaadje. Iedereen snapt natuurlijk dat Canon hierbij een dikke vinger in de pap heeft.

Maar waarom ze er een 'review' van de 1000D in geplaatst hebben is mij een raadsel. Dat gaat echt nergens over...
Promotie, leuk blad voor beginnend fotograaf... En meteen mensen verleiden met een "review" van een hele goede starters camera. Doel lijkt mij duidelijk in deze, verbaast me dat ze hem niet gratis weggeven bij de mediamarkt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
Een apart topic om een canon blaadje aan te kaarten? Mocht het relevante informatie zijn, denk ik dat je mededeling hier thuis hoort: Boeken en tijdschriften over fotografie, ook al gaat het om een merkspecifiek blad.

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
O geven ze hem weg bij de MM? Dat wist ik niet .. ik kom daar (bijna) nooit ...

==
hoi

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
tijd voor een blad wat niet over techniek gaat.. oh nee, dat komt al, over paar maanden ofzo, we schieten nog niet op, iig spoilert: www.ftclb.com

[ Voor 50% gewijzigd door simon op 16-02-2009 17:30 ]

|>

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het is wel heeeel erg basic informatie. Leuk om weg te geven bij een Canon camera/lens/whatever, maar meer imo ook niet.

@ Simon,
Wat een gare site zeg...

[ Voor 13% gewijzigd door sOid op 16-02-2009 18:11 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
dat, mijn eerwaarde diOs, heet nu kunst.

|>

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoewel het altijd goed nieuws is wanneer er een nieuw blad komt, immers het levert alleen meer keuze op voor de consument, gaat dit topic toch dicht.
De meerwaarde voor Got is gewoon te klein, we kunnen niet voor elk blad dat erbij komt steeds een topic openen. Het is ook niet een onderwerp voor discussie wat niet kan in het algemene bladen topic kan.
En als allerlaatste reden is het ook gewoon SPAM :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nomad op 16-02-2009 18:49 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.