Omdat het voor het goede doel is toch maar even een vraag hier posten.
Eerst maar mijn systeem.
Processor: Intel Core2 Quad CPU Q9550 @2,83 GHz
Geheugen: 6 GB
Videokaart: NVIDIA GeForge 9600 GT
Op de video kaart draait nu de GPU cliënt en dat gaat prima.
Verder heb ik nu 1 CPU cliënt draaien.
Er zijn SMP cliënts, alleen nog in béta, maar in Vista 64 nog minder betrouwbaar had ik begrepen.
De CPU cliënt gebruikt maar 25% CPU tijd dus er kan best een tweede bij.
Dat die in een aparte map moet staan dat is bekend. Ook dat ik op het ID nummer moet letten.
De hoofd map is: C:\Program Files (x86)\Folding@home\
Daarin staan de mappen: Folding@home-gpu en Folding@home-x86
De onderscheid tussen Folding@home-gpu en Folding@home-x86 is ook te zien in \AppData\Roaming.
Ben bang dat als ik de installatie file gebruik deze mijn bestaande map overschrijft.
Kan ik nu een map in C:\Program Files (x86)\Folding@home\ maken bv Folding@home-x86-2 en daarin de files van C:\Program Files (x86)\Folding@home\ plaatsen.
Als ik dan Folding@home.exe in Folding@home-x86-2 start wordt er dan ook in \AppData\Roaming en Folding@home-x86-2 aan gemaakt?
Hopelijk is het nog te volgen met al die namen die op elkaar lijken.
Eerst maar mijn systeem.
Processor: Intel Core2 Quad CPU Q9550 @2,83 GHz
Geheugen: 6 GB
Videokaart: NVIDIA GeForge 9600 GT
Op de video kaart draait nu de GPU cliënt en dat gaat prima.
Verder heb ik nu 1 CPU cliënt draaien.
Er zijn SMP cliënts, alleen nog in béta, maar in Vista 64 nog minder betrouwbaar had ik begrepen.
De CPU cliënt gebruikt maar 25% CPU tijd dus er kan best een tweede bij.
Dat die in een aparte map moet staan dat is bekend. Ook dat ik op het ID nummer moet letten.
De hoofd map is: C:\Program Files (x86)\Folding@home\
Daarin staan de mappen: Folding@home-gpu en Folding@home-x86
De onderscheid tussen Folding@home-gpu en Folding@home-x86 is ook te zien in \AppData\Roaming.
Ben bang dat als ik de installatie file gebruik deze mijn bestaande map overschrijft.
Kan ik nu een map in C:\Program Files (x86)\Folding@home\ maken bv Folding@home-x86-2 en daarin de files van C:\Program Files (x86)\Folding@home\ plaatsen.
Als ik dan Folding@home.exe in Folding@home-x86-2 start wordt er dan ook in \AppData\Roaming en Folding@home-x86-2 aan gemaakt?
Hopelijk is het nog te volgen met al die namen die op elkaar lijken.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!