Toon posts:

usbsticks beveiligen.

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag weten of het mogelijk is om een usbstick te beveiligen met een ww.
Dus niet encrypte en dat soort dingen. Het moet gewoon makkelijk zijn en op iedere computer moet het te doen zijn. (dus zonder speciale programma's)

Wie o Wie kan mij helpen?!?

Mvg,

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb je zelf al op google gezocht en op Tweakers want dan krijg je namelijk dit http://www.pcmweb.nl/software_review.jsp?productid=97

Tip voor de volgende keer ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan ook travelersafe in de gaten houden :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-02 20:44
Beveiliging (als in confidentialiteit) van je data zonder encryptie bestaat niet. Of je moet een bewaker voor je usb stick inhuren (of meer realistisch, hem in een kluis doen, zoals ^^ opmerkt)...

[ Voor 21% gewijzigd door robbert op 16-02-2009 16:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
:)
Ik bedoel iig dat het niet een programma moet zijn die op iedere computer moet staan.
Bobsquad heeft een goede oplossing maar zijn er ook nog gratis van dit soort oplossingen.
Het is namelijk om aan klanten aan te bieden en meerdere (ook betaalde) oplossingen zijn natuurlijk altijd beter.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Kijk anders eens naar deze

Yadabyte

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Beveiliging zonder encryptie is geen beveiliging. Je beveiligd je eigen huis toch ook niet met sloten op de voordeur om vervolgens een meter verder nog een voordeur te plaatsen, maar dan zonder sloten?

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TS om jouw vraag te beantwoorden, Ja, je kunt USB sticks beveilingen. Hoe? Ik zou zeggen gaan eens op onderzoek uit. Met een paar simpele zoek opdrachten met de GoT search of Google zou je een heel eind moeten kunnen komen. Kom je er uiteindelijk nog niet uit dan mag/ kun je altijd een topic aanmaken

In iedergeval uit jouw topic start kan ik niet opmaken wat je zelf reeds hebt ondernomen. Hier op GoT gaan wij er vanuit dat een ieder enig eigen initiatief toond. Daarom gaat dit topic dan ook dicht.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.